Na rynku e-commerce rośnie konkurencja, przybywa nowicjuszy, których pandemia zmusiła do zmiany modelu biznesowego. Jak sprostać wyzwaniom związanym z rosnącą konkurencją i popytem, a jednocześnie podnieść wartość sprzeda�
Hummus klasyczny to nowa propozycja marki Well Well oferującej oryginalne produkty spożywcze, tworzone z myślą o miłośnikach pysznej, urozmaiconej kuchni oraz tych, którzy stawiają na produkty smaczne, bliskie naturze, o jak na
10 tysięcy przyłbic ochronnych dla personelu lokalnych sklepów trafi w najbliższych dniach do placówek na terenie całego kraju.
Według ostatniego raportu Gemiusa 46 proc. polskich internautów nie robi zakupów w sklepach internetowych. Jednym z głównych powodów jest brak wiarygodności e-sprzedawców. Jak handlujący w sieci przedsiębiorcy mogą uwiarygod
Coraz mocniej w e-commerce widoczne stają się jednak także firmy z branży motoryzacyjnej, jeszcze kilka lat temu w sieci bardzo skromnie reprezentowane.
Do stałej oferty firmy DYNAMIC Centrum Grilla trafiły cyfrowe termometry do mięsa wiodącego producenta firmy iDevices. Dzięki inteligentnej technologii i łączności Bluetooth urządzenia te powiadomią nas kiedy grillowane produ
Prawie 80 proc. internautów w USA deklaruje chęć dokonywania transgranicznych zakupów online. Już w zeszłym roku nabyli oni w ten sposób towary za ponad 80 miliardów dolarów. Do 2020 roku 50% całego amerykańskiego e-commerce
Komputronik, największa w Polsce sieć sprzedaży nowoczesnych technologii i rozwiązań cyfrowych, otwiera kolejny salon w Dzierżoniowie w województwie dolnośląskim.
Kilka tysięcy paczek ze słodyczami i kolejne tysiące miniczekolad przekazała w ostatnich tygodniach firma Wawel wraz z Fundacją „Wawel z Rodziną” do szpitali w Krakowie i Myślenicach oraz lokalnego ośrodka kwarantanny.
Do grona najemców Magnolia Park dołączyły właśnie dwie marki: Selectshop, jako pierwszy sklep na Dolnym Śląsku, i Salad Story. Pierwsza wzbogaca ofertę sklepów z ubraniami mody ulicznej. Z kolei druga urozmaica strefę restau