Już 11 czerwca NEONET, jedna z największych sieci sprzedaży RTV, AGD i IT zaprezentuje nową odsłonę salonu w Rydułtowach, mieszczącego się ul. Raciborskiej 144. Atrakcje z okazji Wielkiego Otwarcia rozpoczną się już od godz
Producenci ubrań dla dzieci muszą stawiać czoła wielu wyzwaniom, do których należą m.in. silna zagraniczna konkurencja, wysokie koszty produkcji i szybkie zmiany trendów.
52% badanych firm z sektora Retail funkcjonuje aktualnie bez ograniczeń, dostosowując się do panujących warunków. Firmy z sektora częściej wskazują, że ograniczają swoją działalność (33%) niż ją rozszerzają (15%) w akt
Brazylijski rynek e-commerce jest jednym z największych na świecie - liczba jego użytkowników wynosi 127 milionów. W ciągu 4 najbliższych lat zwiększy się ona o populację Belgii. Do 2023 roku niemal 70 proc. Brazylijczyków b
Milka Snow Balls Oreo to połączenie delikatnej czekolady Milka stworzonej z alpejskiego mleka oraz mlecznego nadzienia o smaku waniliowym wypełnionego kakaowymi ciasteczkami Oreo. Słodki smak śnieżnych kulek wniesie magiczny akce
Polska Grupa Supermarketów zamierza złożyć w piątek petycję do Prezesa Rady Ministrów - Beaty Szydło, z wnioskiem o zmianę projektu ustawy o podatku obrotowym od sieci handlowych.
Stacje benzynowe zwiększają asortyment w kategorii słodyczy. W ofercie pojawią się słodycze z Azji i Ameryki dystrybuowane przez polskiego dystrybutora.
Zgodnie z przewidywaniami ekspertów, rynek produktów dla dzieci będzie rosnąć do 2021 roku w tempie 4-5 proc. rocznie. Kolejne miesiące przyniosą więc producentom z branży dziecięcej wzrosty sprzedaży, zwłaszcza w obszarze
Bureau Veritas Certification przedłużyła firmie Lagardère Duty Free certyfikat ISO 9001:2015. Oznacza to, że program szkoleń i adaptacji pracowników w organizacji jest zgodny z Systemem Zarządzania Jakością.
Polska Grupa Supermarketów (PGS) zapowiada obronę najniższej skali podatkowej 0,01% dla najmniejszych sklepów oraz 0,1% dla sieci o obrotach do 240 mln zł. Cel - ochrona największej polskiej sieci Społem.