Wiadomości branżowe

Największa choinka świata z OOH Media Point Group

Największa choinka świata z OOH Media Point Group
Największa choinka świata ma szansę stanąć iw tym roku w centrum Warszawy. Dzięki unikalnej iluminacji świetlnej, OOH Media Point Group oraz APPLINK chcą zmienić Pałac Kultury i Nauki w 231 metrową choinkę.Obecnie trwają rozmowy z partnerami, którzy umożliwią realizację projektu w pełnym zakresie.Od połowy grudnia Pałac Kultury ma szansę zmienić się w spektakularną choinkę – najpierw tradycyjną, „ubraną” w bombki, łańcuchy i światełka, które będą prezentowały logotypy potencjalnych reklamodawców, dającą możliwość wizerunkowej ekspozycji marki na każdej ze ścian PKiN, a następnie, przed samym Nowym Rokiem – PKiN może zamienić się w nowoczesną choinkę, która przywita z warszawiakami rok 2011. Jeżeli projekt uda się sfinalizować w tym roku, niezwykłą choinkę będzie można podziwiać przez ponad dwa tygodnie od połowy grudnia, codziennie od zapadnięcia zmroku, ok. godz.15.00. aż do wschodu słońca, które o tej porze roku pojawia się nie wcześniej niż o 7 rano. Świąteczna iluminacja Pałacu Kultury, projekt

Największa choinka świata ma szansę stanąć iw tym roku w centrum Warszawy. Dzięki unikalnej iluminacji świetlnej, OOH Media Point Group oraz APPLINK chcą zmienić Pałac Kultury i Nauki w 231 metrową choinkę.

Obecnie trwają rozmowy z partnerami, którzy umożliwią realizację projektu w pełnym zakresie.

Od połowy grudnia Pałac Kultury ma szansę zmienić się w spektakularną choinkę – najpierw tradycyjną, „ubraną” w bombki, łańcuchy i światełka, które będą prezentowały logotypy potencjalnych reklamodawców, dającą możliwość wizerunkowej ekspozycji marki na każdej ze ścian PKiN, a następnie, przed samym Nowym Rokiem – PKiN może zamienić się w nowoczesną choinkę, która przywita z warszawiakami rok 2011. Jeżeli projekt uda się sfinalizować w tym roku, niezwykłą choinkę będzie można podziwiać przez ponad dwa tygodnie od połowy grudnia, codziennie od zapadnięcia zmroku, ok. godz.15.00. aż do wschodu słońca, które o tej porze roku pojawia się nie wcześniej niż o 7 rano.

 Świąteczna iluminacja Pałacu Kultury, projekt przygotowywany przez OOH Media Point Group we współpracy ze spółką technologiczną APPLINK, ma być jednym z największych na świecie wydarzeń realizowanych za pomocą technologii iluminacji świetlnych. Projekt wykorzystuje naturalne podobieństwo architektoniczne bryły PKiN do choinki. Do uzyskania efektu zostaną zastosowane najbardziej zaawansowane technologie iluminacji świetlnych na obiektach wielkopowierzchniowych, m.in. specjalne rzutniki, których na świecie jest tylko kilkadziesiąt sztuk.

OOH Media Point Group zajmuje się reklamą outdoor i indoor, przede wszystkim Digital Signage. Współpracuje m.in. z POL TV/ DS Channel Polska, operatorem działającej na uczelniach sieci Student TV oraz obecnej na lotniskach Traffic TV, z Mebi Group, operatorem sieci McDonald’s TV i Deutsche Bank TV. Ponadto OOH Media Point Group jako agent współpracuje również z operatorami sieci hipermarketów, galerii handlowych, komunikacji miejskiej, restauracji i pubów. Jest także wyłącznym brokerem nośników wielkoformatowych 6x3m sieci Watch Out Door, zlokalizowanych na największych polach golfowych na terenie Polski oraz reklamy tranzytowej na środkach transportu publicznego na terenie całego kraju.

A to już wiesz?  Kardiologiczna konferencja z TEEKANNE

OOH Media Point Group oferuje również reklamę na nośnikach typu LED w ofercie znajduje się obecnie ok. 150  nośników o wymiarach 12m2 – 60m2 zlokalizowanych w całej Polsce w miejscach  o największym natężeniu ruchu przy głównych alteriach miejskich w strategicznych punktach handlowych.

 

*****

O PMPG SA:

PMPG SA (GPW: POINTGROUP, PGM) jest jedną z najszybciej rozwijających się polskich spółek w segmencie medialnym i wydawniczym. PMPG SA oferuje zarówno przestrzeń reklamową w mediach tradycyjnych oraz realizowanie kampanii reklamowych w nowych mediach, jak również zintegrowane usługi z zakresu komunikacji marketingowej, począwszy od przygotowania strategii poprzez tworzenie i produkcję, a skończywszy na realizacji. Wśród wydawanych przez PMPG SA i jej spółki zależne tytułów są również m.in. magazyn popkulturalny „Machina”, najstarszy polski magazyn filmowy „FILM” oraz magazyn studencki „?dlaczego”. Pod koniec grudnia 2009 r. PMPG nabyła 80 proc. udziałów w AWR „WPROST”, spółce wydającej tygodnik „WPROST”.  

 

O APPLINK:

APPLINK to integrator nowych technologii w dziedzinie Out Of Home. Spółka powstała w 2008 roku w odpowiedzi na wzrastające zapotrzebowanie rynku na usługi komunikacji zintegrowanej. Poza standardowymi rozwiązaniami, naszym Klientom oferujemy rozwiązania z wykorzystaniem nowych technologii, dzięki którym ich komunikacja marketingowa jest bardziej zauważalna i skuteczna. Pracując z największymi oraz najbardziej wymagającymi organizacjami i firmami w Polsce, w twórczy sposób wykorzystujemy Internet i nowe technologie w obszarach biznesu, sprzedaży i obsługi klienta. Wszystkie nasze przedsięwzięcia powstają w wyniku bieżącej analizy rynku oraz ciągłego procesu dostosowywania naszej oferty do oczekiwań klientów. 

Więcej na www.applink.pl

Kontakt ws. oferty OOH Media Point Group:

Łucja Reklewska

Dyrektor Sprzedaży OOH Media Point Group

tel. (+48 22) 348 28 00

fax. (+48 22) 347 50 01

e-mail: [email protected]

Źródło Platforma Mediowa Point Group SA. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy