Zimniejsze dni coraz bardziej przybliżają nas do ferii i urlopów zimowych. Okazuje się, że zima to również świetny czas np. na biznes w górach.
Jedna z wiodących marek odzieżowych w Polsce – Diverse – przedłuża współpracę z Centrum Handlowym Europa Centralna. Od 20 maja zaprasza klientów do powiększonego dwukrotnie salonu
Zakupy świąteczne bez stresu - jak to uzyskać?
Listopad i grudzień to najbardziej intensywny okres na rynku e-commerce, którego bardzo istotnym elementem jest Black Friday.
Na mapie Galerii Krakowskiej pojawił się nowy punkt – Świat Książki Kids. To kolejny krok rozwoju marki w największej Galerii w centrum Krakowa – tuż po otwarciu księgarni Świat Książki w nowej lokalizacji.
W sklepach coraz częściej używane są inteligentne rozwiązania oświetleniowe. Nowe technologie nie tylko pozwalają oszczędzać energię elektryczną, ale także coraz mądrzej wspierają sprzedaż.
Nowoczesny design, staranne wykończenie, nawiązanie do natury – w Wola Parku otworzył się salon TATUUM po metamorfozie.
Grupa Muszkieterów w czterech europejskich krajach, wypracowała w 2019 roku wzrost obrotów o 2,1 proc. Łączne obroty ośmiu szyldów należących do Muszkieterów oraz stacji paliw wyniosły 41,2 miliarda euro.
W Porcie Łódź otworzył się lokal marek Teleakces.com oraz Virgin Mobile. Najemcy zajęli powierzchnię 40 mkw.
Rynek handlu detalicznego odzieżą i obuwiem w pięciu krajach Europy Środkowej wzrósł o 9,5% w 2019 r., osiągając wartość 10,8 mld euro. W 2020 r. spodziewany jest jednak spadek rynku o około 10%.