9. edycja Międzynarodowych Targów Wyposażenia Sklepów RetailShow 2018 zakończyła się wielkim sukcesem.
Jak wynika z badania PMR, w ciągu ostatnich 12 miesięcy poprzedzających badanie, około 60% Polaków dokonało zakupu produktów małego AGD. Zakupów takich częściej niż średnia dokonywały kobiety, osoby w wieku 35-54 lata, mi
Najstarsi przedstawiciele generacji Pokolenia Z właśnie stają się samodzielnymi konsumentami. Jacy są? Co lubią? Co warunkuje ich decyzje zakupowe? Przed tymi pytaniami stają właśnie marki, które chciałby dotrzeć do serc (i
Jedna z wiodących marek odzieżowych w Polsce – Diverse – przedłuża współpracę z Centrum Handlowym Europa Centralna. Od 20 maja zaprasza klientów do powiększonego dwukrotnie salonu
Sieć INTERSPORT Polska uruchomiła nową odsłonę sklepu w Galerii Krakowskiej i zaprosiła klientów do nowego świata INTERSPORT 2.0.
Jak zwiększyć o 5-10 proc. wartość sprzedaży w sklepie? Julian Treasure, ekspert z dziedziny dźwięków podpowiada: poprawić akustykę punktu handlowego.
Przychody Grupy Eurocash w 2020 r. przekroczyły 25,4 mld zł i były o 2,2% wyższe niż rok wcześniej. Grupa zanotowała wzrost sprzedaży we wszystkich segmentach działalności. Skonsolidowana EBITDA sięgnęła 804 mln zł, co oz
Otwarta przed kilkoma dniami Wytwórnia Lodów Prawdziwych „u Lodziarzy” w Żarach to już 10. tego typu lodziarnia w Polsce.
Już 18 czerwca przy ul. Powstańców Śląskich 2A w Strzelcach Opolskich swoje podwoje otworzy pierwszy w mieście salon NEONET, jednej z największych sieci AGD RTV i IT.
Jak zdobyć lojalność klientów, dzięki czemu zadbasz o lepsze jutro swojej firmy?