Wiadomości branżowe

mBank znów z Godłem Jakości Obsługi

mBank po raz drugi otrzymał Godło Jakości Obsługi 2010, znajdując się w gronie stu polskich firm najlepiej obsługujących Klientów. W najnowszym rankingu konsumenci uznali poziom obsługi w mBanku za jeden z najwyższych wśród wszystkich banków w kraju. Godło Jakości Obsługi 2010 otrzymało sto firm, budzących największe uznanie i zaufanie konsumentów. mBank znalazł się w tym zaszczytnym gronie już po raz drugi. W rankingu konsumenckim „Jakość Obsługi”, mBank uzyskał również trzecią lokatę w kategorii banki, jednocześnie po raz drugi notując wartość wskaźnika obsługi (46 proc.) przewyższającą średnią wśród wszystkich polskich banków.  mBank jest także najwyżej ocenionym przez konsumentów bankiem internetowym. Zadowolenie i lojalność Klientów to jedne z głównych czynników decydujących o sukcesie prowadzonej działalności. Cieszymy się, że nasi Klienci, którzy należą do grona najbardziej świadomych konsumentów sektora finansowego, ocenili oferowane przez nas usługi tak wysoko – mówi Paweł Kucharski, Dyrektor Banku ds. mBanku

mBank po raz drugi otrzymał Godło Jakości Obsługi 2010, znajdując się w gronie stu polskich firm najlepiej obsługujących Klientów. W najnowszym rankingu konsumenci uznali poziom obsługi w mBanku za jeden z najwyższych wśród wszystkich banków w kraju.

Godło Jakości Obsługi 2010 otrzymało sto firm, budzących największe uznanie i zaufanie konsumentów. mBank znalazł się w tym zaszczytnym gronie już po raz drugi.

W rankingu konsumenckim „Jakość Obsługi”, mBank uzyskał również trzecią lokatę w kategorii banki, jednocześnie po raz drugi notując wartość wskaźnika obsługi (46 proc.) przewyższającą średnią wśród wszystkich polskich banków.  mBank jest także najwyżej ocenionym przez konsumentów bankiem internetowym.

Zadowolenie i lojalność Klientów to jedne z głównych czynników decydujących o sukcesie prowadzonej działalności. Cieszymy się, że nasi Klienci, którzy należą do grona najbardziej świadomych konsumentów sektora finansowego, ocenili oferowane przez nas usługi tak wysoko – mówi Paweł Kucharski, Dyrektor Banku ds. mBanku i marketingu. Fakt, że jesteśmy jedynym w tym gronie bankiem internetowym jeszcze bardziej podnosi rangę przyznanego nam wyróżnienia. Na co dzień funkcjonujemy w modelu odmiennym od tradycyjnych banków, ponieważ nie mamy placówek, a mimo to oferowany poziom obsługi jest wysoko oceniany przez Klientów – dodaje Kucharski.

Badanie zrealizowane zostało po raz trzeci, za pośrednictwem portalu jakoscobslugi.pl. W trzeciej edycji rankingu udział wzięło 2 mln konsumentów z całej Polski, którzy oceniali ponad 200 branż i kategorii.

Laureaci Godła Jakości Obsługi 2010 to firmy, które zostały wybrane przez społeczność konsumentów jako najbardziej przyjazne Klientom, prezentujące najwyższe standardy jakości obsługi zarówno w swoich branżach, jak i na tle ogólnopolskiego wskaźnika jakości obsługi.

mBank, będący częścią BRE Banku SA, jest otwartą platformą finansową dla Klientów indywidualnych i firmowych. Zapewnia dostęp do szerokiej oferty produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. W najnowszej edycji rankingu konsumenckiego „Jakość Obsługi” mBank otrzymał przyznawane przez konsumentów Godło Jakości Obsługi 2010. W grudniu 2009 r. w rankingu „Bank Najbliższy Klientowi” „Dziennika Gazety Prawnej”, Expandera i CBM Indicator, został także ogłoszony najchętniej polecanym przez Klientów bankiem w Polsce. Tytuł „Złotego Banku 2009 r.”, przyznawany przez internautów w plebiscycie Bankier.pl i PayU SA „Złoty Bankier”, to kolejne istotne wyróżnienie w historii Banku.

A to już wiesz?  Konkurs Księgowy Roku 2009 rozstrzygnięty, zwyciężyła Magdalena Czyżkowska

mBank – od 10. lat na polskiej scenie bankowej.

Źródło Grupa mBank. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy