Wiadomości branżowe

mBank znów ozłocony za eKONTO!

mBank otrzymał Złote Godło Lauru Klienta 2009  w kategorii "Internetowe konto bankowe".Laur Klienta to największy program konsumencki w kraju. Zakrojony na skalę ogólnopolską sondaż odpowiada na pytanie, które produkty/usługi są liderami popularności w swojej grupie. I miejsce uzyskane w konkursie  potwierdza, że w opinii Klientów, mBank jest liderem bankowości internetowej w Polsce.To wyróżnienie ma dla nas szczególne znaczenie, jest bowiem przyznawane przez Klientów. Dziękujemy im za to. – mówi Tomasz Czudowski, Dyrektor Marketingu mBanku – W relacji z Klientami stawiamy na bezpośrednią i otwartą komunikację, zachęcamy ich do aktywnego udziału w naszym rozwoju. Dążymy do tego, aby Klienci, myśląc o mBanku, myśleli „mój Bank”. Najnowsze wyróżnienie utwierdza nas w przekonaniu, że przyjęta strategia działania jest właściwa. – dodaje Tomasz Czudowski.W tegorocznej edycji konkursu o przyznaniu nagród decydowały dwie główne składowe: ogólnopolskie badania ankietowe oraz głosowanie czytelników Rzeczy o Biznesie w Rzeczpospolitej. Badania

mBank otrzymał Złote Godło Lauru Klienta 2009  w kategorii „Internetowe konto bankowe”.

Laur Klienta to największy program konsumencki w kraju. Zakrojony na skalę ogólnopolską sondaż odpowiada na pytanie, które produkty/usługi są liderami popularności w swojej grupie. I miejsce uzyskane w konkursie  potwierdza, że w opinii Klientów, mBank jest liderem bankowości internetowej w Polsce.

To wyróżnienie ma dla nas szczególne znaczenie, jest bowiem przyznawane przez Klientów. Dziękujemy im za to. – mówi Tomasz Czudowski, Dyrektor Marketingu mBanku – W relacji z Klientami stawiamy na bezpośrednią i otwartą komunikację, zachęcamy ich do aktywnego udziału w naszym rozwoju. Dążymy do tego, aby Klienci, myśląc o mBanku, myśleli „mój Bank”. Najnowsze wyróżnienie utwierdza nas w przekonaniu, że przyjęta strategia działania jest właściwa. – dodaje Tomasz Czudowski.

W tegorocznej edycji konkursu o przyznaniu nagród decydowały dwie główne składowe: ogólnopolskie badania ankietowe oraz głosowanie czytelników Rzeczy o Biznesie w Rzeczpospolitej. Badania gromadzą opinie polskiego społeczeństwa oraz potwierdzają znajomość badanej marki oraz nastawienie do niej. Przeprowadzane są przez Grupę Media Partner metodą mieszaną, jako wywiady bezpośrednie i telefoniczne, co miesiąc przez okres 6 kolejnych miesięcy w największych miastach Polski.

Laur Klienta jest nagrodą polskich Konsumentów, przyznawaną przez organizatora konkursu.  Odzwierciedla on realne tendencje występujące na rynku, ponieważ wyboru najwyżej cenionych rozwiązań dokonują bezpośrednio zainteresowani. Nagroda potwierdza również po raz kolejny siłę marki mBanku, która została doceniona w maju tego roku tytułem Superbrand Polska, przyznawanym przez firmę Superbrands.

eKONTO, które jest podstawowym rachunkiem osobistym w mBanku, jest darmowe. Umożliwia swobodne zarządzanie środkami dzięki bezpłatnej karcie debetowej z darmowym dostępem do ponad 3800 bankomatów na terenie kraju i wszystkich bankomatów zagranicznych. To także darmowe przelewy krajowe, możliwość realizowania przelewów zagranicznych i dostęp do wszystkich usług i produktów mBanku. eKONTO zostało uznane przez ekspertów Gazety Finansowej za najlepszy produkt finansowy 2008 r.

A to już wiesz?  Amica, kuchnia.tv i domo zapraszają na wyprawę do Skandynawii

mBank, część BRE Banku SA, to otwarta platforma finansowa dla nowoczesnych klientów indywidualnych i firm. mBank zapewnia dostęp do szerokiej oferty bankowej, ubezpieczeniowej oraz do usług inwestycyjnych i telekomunikacyjnych. Dążeniem mBanku jest ciągłe ulepszanie i poszerzanie gamy usług, dzięki którym Klienci będą mieć swobodny dostęp do najkorzystniejszej oferty. Z oferty mBanku korzysta już ponad 2,1 mln Klientów.

Źródło Grupa mBank. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy