Wiadomości branżowe

Marian Salzman gościem specjalnym środowego PR Forum

Marian Salzman gościem specjalnym środowego PR Forum
Już w najbliższą środę na dorocznym PR Forum organizowanym przez Związek Firm Public Relations wystąpi Marian Salzman, CEO Havas PR US i szefowa globalnego komitetu wykonawczego Havas PR. Salzman, będąca gościem specjalnym konferencji, w swoim wykładzie skupi się na personal brandingu, który w Polsce staje się jednym z kluczowych obszarów wzmacniania biznesowej reputacji. Przyjazdem do Polski Marian Salzman uświetni jednocześnie jubileusz 10. rocznicy powstania Havas PR Warsaw.Podczas prezentacji „Future of Reputation” Marian Salzman, nakreślając kwestię personal brandingu, skupi się na biznesowych aspektach budowania reputacji osób na kierowniczych stanowiskach i zarządzania nią. Reputacja szefów niejednokrotnie decyduje o wyjątkowości i przewadze konkurencyjnej marek. W dobie nieograniczonych możliwości, jakie stwarza komunikacja na masową skalę, dynamicznie zmieniających się realiów i wysoce konkurencyjnego środowiska biznesowego konsekwencja w budowaniu i umacnianiu roli liderów to klucz do sukcesu i uznania dla instytucji oraz marek, którymi tacy liderzy zarządzają.Marian Salzman jest uznawana za jedną z czołowych trendspotterek na świecie, ostatnio została zaliczona do grona 25

Już w najbliższą środę na dorocznym PR Forum organizowanym przez Związek Firm Public Relations wystąpi Marian Salzman, CEO Havas PR US i szefowa globalnego komitetu wykonawczego Havas PR. Salzman, będąca gościem specjalnym konferencji, w swoim wykładzie skupi się na personal brandingu, który w Polsce staje się jednym z kluczowych obszarów wzmacniania biznesowej reputacji. Przyjazdem do Polski Marian Salzman uświetni jednocześnie jubileusz 10. rocznicy powstania Havas PR Warsaw.

Podczas prezentacji ?Future of Reputation? Marian Salzman, nakreślając kwestię personal brandingu, skupi się na biznesowych aspektach budowania reputacji osób na kierowniczych stanowiskach i zarządzania nią. Reputacja szefów niejednokrotnie decyduje o wyjątkowości i przewadze konkurencyjnej marek. W dobie nieograniczonych możliwości, jakie stwarza komunikacja na masową skalę, dynamicznie zmieniających się realiów i wysoce konkurencyjnego środowiska biznesowego konsekwencja w budowaniu i umacnianiu roli liderów to klucz do sukcesu i uznania dla instytucji oraz marek, którymi tacy liderzy zarządzają.

Marian Salzman jest uznawana za jedną z czołowych trendspotterek na świecie, ostatnio została zaliczona do grona 25 największych innowatorów w obszarze komunikacji (2013, Holmes Report) i najbardziej wpływowych osób w PR w Stanach Zjednoczonych (2012, Business Insider). Od ponad 20 lat doradza największym międzynarodowym markom w osiąganiu ich celów biznesowych, wyznaczając przy tym nowe trendy i wykorzystując innowacyjne techniki komunikacyjne. Marian Salzman jest także autorką lub współautorką 15 publikacji książkowych przełożonych na ponad 20 języków, na co dzień współpracuje m.in. z ?The Huffington Post?, Forbes.com oraz CNBC. Jest jurorką wielu prestiżowych międzynarodowych festiwali branżowych, w tym m.in. Cannes Lions i Clio Awards.

 XI edycja PR Forum odbędzie się w najbliższą środę w hotelu Marriott. Więcej na temat wydarzenia: http://www.prforum.pl/.

Havas PR jest częścią holdingu Havas Worldwide, który działa w ponad 75 krajach na sześciu kontynentach. Organizacja plasuje się na dziewiątym miejscu pod względem wielkości i na trzecim biorąc pod uwagę efektywność działań w mediach społecznościowych. W 2012 roku Havas PR była drugą na świecie najczęściej nagradzaną agencją w konkursie Clio Awards, i najczęściej nominowaną w konkursie Cannes Lions. Havas PR należy również do światowej czołówki agencji healthcare PR.

A to już wiesz?  Auchan Patronem V Światowego Kongresu Etyki Biznesu

 

Havas PR Warsaw

Havas PR Warsaw jest największą sieciową agencją public relations w Polsce oferującą doradztwo komunikacyjne i kompleksowe działania public relations w obszarach brand PR, komunikacji korporacyjnej, komunikacji finansowej i relacji inwestorskich, edukacji i komunikacji zdrowotnej, komunikacji wewnętrznej oraz zarządzania kryzysami. Havas PR to także pionier na polskim rynku w wyznaczaniu trendów w działaniach w social media. Agencja ma na swoim koncie liczne nagrody i wyróżnienia w polskich (Złote Spinacze) i międzynarodowych (SABRE Awards) konkursach branży public relations.


Źródło Havas PR Warsaw. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy