Wiadomości branżowe

Kupić nie kupić, potargować można

Kolejne powiedzenie, które dotyczy również Amiki. Tutaj znaczy to tyle, że Amica po raz kolejny brała udział w targach. Były to targi produktowe firmy Tajmax zorganizowane w hotelu Mercure w Zakopanem.Branżowe targi odbyły się 19 października w stolicy polskich Tatr, a o ich rozmachu świadczy fakt, że przez stoisko Amiki przewinęło się ponad 400 gości – właścicieli sklepów detalicznych i SMK. Stoisko to robiło naprawdę imponujące wrażenie, bo zaprezentowano na nim prawie 40 produktów z kategorii BI i FS.Oglądający mieli możliwość zapoznania się ze wszystkimi nowościami produktowymi Amiki, które podbijają krajowy rynek i dużym rozmachem przebijają się także na rynki zagraniczne. Rafał Drewicz, koordynator ds. szkoleń i promocji, podkreślał wyjątkowo duże zainteresowanie handlowców stoiskiem Amiki: – To, że nas znają, jest oczywiste, ale że znają nas z najlepszej strony… jest już szalenie miłe. Gdy się pracuje w fabryce, nawet za biurkiem, nie doświadcza się tego na co dzień, ale bezpośredni kontakt podczas takich imprez jak zakopiańskie targi pozwala z bliska i na własne oczy zobaczyć zainteresowanie, jakie

Kolejne powiedzenie, które dotyczy również Amiki. Tutaj znaczy to tyle, że Amica po raz kolejny brała udział w targach. Były to targi produktowe firmy Tajmax zorganizowane w hotelu Mercure w Zakopanem.

Branżowe targi odbyły się 19 października w stolicy polskich Tatr, a o ich rozmachu świadczy fakt, że przez stoisko Amiki przewinęło się ponad 400 gości ? właścicieli sklepów detalicznych i SMK. Stoisko to robiło naprawdę imponujące wrażenie, bo zaprezentowano na nim prawie 40 produktów z kategorii BI i FS.

Oglądający mieli możliwość zapoznania się ze wszystkimi nowościami produktowymi Amiki, które podbijają krajowy rynek i dużym rozmachem przebijają się także na rynki zagraniczne. Rafał Drewicz, koordynator ds. szkoleń i promocji, podkreślał wyjątkowo duże zainteresowanie handlowców stoiskiem Amiki: ? To, że nas znają, jest oczywiste, ale że znają nas z najlepszej strony? jest już szalenie miłe. Gdy się pracuje w fabryce, nawet za biurkiem, nie doświadcza się tego na co dzień, ale bezpośredni kontakt podczas takich imprez jak zakopiańskie targi pozwala z bliska i na własne oczy zobaczyć zainteresowanie, jakie wzbudzają nasze produkty. Nowości, które wprowadzamy właśnie na rynek, były przedmiotem wielu ciekawych rozmów z klientami i dociekliwych pytań z ich strony. Dla handlowców była to bowiem również niecodzienna okazja do wymiany uwag z drugą stroną ? przedstawicielami producenta. Mogli się dowiedzieć o wiele więcej, niż to wynika z materiałów reklamowych. Każdy z odwiedzających stoisko Amiki otrzymał pakiet takich materiałów: katalogi produktowe, ulotki promocyjne i gadżety firmowe.

Dodatkowymi atrakcjami stoiska Amiki były pokazy kulinarne prowadzone przez Andrzeja Polana, którym towarzyszyła degustacja regionalnych potraw z oscypkiem, a także konkursy kulinarne i związane z produktami Amiki.

Takie spotkania, jak zakopiańskie targi, gdzie nie trzeba było niczego kupować, nie trzeba było się nawet targować, ale za to można było zdobyć masę ciekawych informacji o najnowszych technologiach i produktach z Wronek, pozostawiają trwały ślad na drodze inteligentnych rozwiązań, którą Amica konsekwentnie podąża.

A to już wiesz?  Doładuj telefon w MultiBanku

Źródło Amica Wronki S. A.. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy