Wiadomości branżowe

Kreacja wizerunku ING Banku Śląskiego najlepsza według konkurencji

Już po raz drugi ING Bank Śląski został uhonorowany nagrodą Lampartów za najbardziej podziwianą kreację wizerunku marki bankowej. Bank zdobył pierwsze miejsce w kategorii Bank dla Klientów indywidualnych oraz trzecie w kategorii bankowości dla mikro-przedsiębiorstw. Podczas wczorajszej konferencji podsumowującej rok w bankowości, której organizatorem był Pentor Research International, przyznano po raz kolejny prestiżowe nagrody - Lamparty - za rok 2007. ING Bank Śląski został doceniony przez kolegów z branży przede wszystkim za dobrą reklamę, agresywną promocję marki i jej rozpoznawalność oraz za bogatą ofertę produktową. ING Bank Śląski obronił tym samym pozycję z ostatniego sondażu. II i III miejsce w kategorii bankowość detaliczna przypadło odpowiednio Millenium Bank i PKO BP. W kategorii bankowość dla mikro-przedsiębiorstw I nagrodę otrzymał Bank BPH, II - Bank BZ WBK, a III - ING Bank Śląski. Ideą Lampartów jest docenienie banków, które w minionym roku włożyły największy wysiłek w kreowanie wizerunku swojej marki i odniosły na tym polu sukces. Szczególną wartością rankingu

Już po raz drugi ING Bank Śląski został uhonorowany nagrodą Lampartów za najbardziej podziwianą kreację wizerunku marki bankowej. Bank zdobył pierwsze miejsce w kategorii Bank dla Klientów indywidualnych oraz trzecie w kategorii bankowości dla mikro-przedsiębiorstw.

Podczas wczorajszej konferencji podsumowującej rok w bankowości, której organizatorem był Pentor Research International, przyznano po raz kolejny prestiżowe nagrody – Lamparty – za rok 2007. ING Bank Śląski został doceniony przez kolegów z branży przede wszystkim za dobrą reklamę, agresywną promocję marki i jej rozpoznawalność oraz za bogatą ofertę produktową. ING Bank Śląski obronił tym samym pozycję z ostatniego sondażu. II i III miejsce w kategorii bankowość detaliczna przypadło odpowiednio Millenium Bank i PKO BP. W kategorii bankowość dla mikro-przedsiębiorstw I nagrodę otrzymał Bank BPH, II – Bank BZ WBK, a III – ING Bank Śląski.

Ideą Lampartów jest docenienie banków, które w minionym roku włożyły największy wysiłek w kreowanie wizerunku swojej marki i odniosły na tym polu sukces. Szczególną wartością rankingu jest sposób wyłaniania zwycięzcy – to konkurencja oddaje na niego swój głos. Laureaci Lampartów zostali wyłonieni na podstawie sondażu przeprowadzonego przez Pentor Research International wśród bankowców. Większość ankietowanych to osoby z dużym doświadczeniem w branży – ponad 90% z nich pracuje w bankowości dłużej niż 5 lat.

Konferencje podsumowujące rok w branży bankowej, organizowane przez Pentor Research International, należą już do obowiązkowych imprez cyklicznych dla bankowców. W tym roku odbyła się już 8. edycja Konferencji, a same Lamparty przyznano po raz czwarty.

Źródło ING BANK ŚLĄSKI S.A.. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  Osiem na osiem - urodziny mBanku!

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy