Jan Niezbędny wprowadza na rynek kolejne innowacyjne rozwiązanie. Tym razem jest to folia z papierem do pieczenia 2w1, która posiada cechy obydwu tych produktów. To odpowiedź na potrzeby konsumentów i nowość w portfolio marki,
Zakupy świąteczne bez stresu - jak to uzyskać?
Pierwsze bezpłatne urządzenie trafiło do właściciela stoiska owocowo-warzywnego na warszawskim bazarku. Jego klienci mogą już zapłacić kartą, telefonem lub BLIK-iem
Gdyński startup technologiczny, ISS RFID, zakończył jeden z pierwszych etapów wdrożenia systemu radiowej identyfikacji ładunku w magazynach firmy Rossmann w Łodzi.
Popularyzacja e-commerce uczyniła Polskę ważnym punktem na europejskiej mapie branży logistycznej. Idąc z postępem technologicznym, lider usług intralogistycznych - firma Jungheinrich – wspiera partnerów biznesowych w stawian
Klienci sklepów Carrefour Polska mogą skorzystać z wyselekcjonowanej oferty voucherów prezentowych Super Prezentów. Super Prezenty to wyjątkowa forma podarunku, która gwarantuje niepowtarzalne przeżycia.
Tarnowski salon Komputronik, ogólnopolskiej sieci sprzedaży nowoczesnych technologii, rozwiązań cyfrowych, sprzętu RTV oraz AGD, zmienia swój adres. Już 27 lutego rozpocznie działalność przy ul. Urszulańskiej 5.
Tradycyjny handel stoi w obliczu zmian, które mają pomóc mu zatrzymać klientów. W innym przypadku stacjonarne placówki handlowe staną się głównie showroomami, w których klienci obejrzą towary, ale kupią je w sieci i to nie
Promocja sprzedaży to niezwykle istotny element działań marketingowych. Może nie tylko dostarczyć szybkich i mierzalnych wyników, ale również długofalowo wzmocnić świadomość oraz pozycję marki. Jest tylko jeden warunek �
Galeria Katowicka wspiera swoich najemców i klientów uruchamiając dedykowaną im usługę, „Dowozimy za free”.