4FRAME Shopper Marketing & Communication odpowiada za komunikację ATL sieci supermarketów MILA. Agencja odpowiada także za koncept kampanii wprowadzającej nową markę na rynek oraz realizację, w ramach działań komunikacyjnych s
Producent pierścionków zaręczynowych i obrączek Auroria oferuje pierwszy w Polsce wirtualny salon biżuterii ślubnej.
Jak co roku niemieckie pismo Lebensmittel Praxis przyznało nagrody dla najlepszych supermarketów w czterech kategoriach. Przeanalizowaliśmy werdykt jury i staraliśmy się znaleźć wspólne cechy zwycięzców, by odpowiedzieć na p
W Wola Parku otworzył się Goldi, salon ukraińskiej sieci sklepów odzieżowych. Jest to pierwszy sklep marki w Warszawie i drugi w Polsce. Nowy najemca zajął powierzchnię 200 mkw.
W tym roku Polacy zamierzają kupić przez Internet dodatkowe 2 miliony prezentów – co w sumie oznacza, że każdy Polak kupi online średnio około 10 prezentów. Pod tym względem będą to rekordowe święta Bożego Narodzenia
Technologia identyfikacji radiowej RFID odgrywa coraz ważniejszą rolę przy wsparciu wielokanałowego handlu detalicznego.
7 maja do grona najemców Wola Parku dołączył sklep BARTEK. Największy producent obuwia dla dzieci w Polsce wzbogacił ofertę Centrum dedykowaną najmłodszym Klientom.
PSH Lewiatan realizuje inicjatywę społeczną #RazemJesteśmySilniejsi. Akcja ma na celu propagowanie idei solidarności oraz organizację pomocy dla osób potrzebujących w najbliższym otoczeniu w związku z pandemią koronawirusa,
Drobny Cukier Królewski zwyciężył w X. edycji plebiscytu Przeboje FMCG 2017 w kategorii „Dodatki do ciast”. To kolejne prestiżowe wyróżnienie dla produktu z portfolio firmy Südzucker Polska w konkursie branżowym.
Nie tylko firmy z branży FMCG przykładają szczególną wagę do wyglądu opakowań i wyróżnienia swoich produktów na sklepowych półkach. Przedstawiciele branży budowlanej nie pozostają w tyle.