Wiadomości branżowe

Już dwa miliony zwiedzających odwiedziło Centrum Nauki Kopernik

Dziś Centrum Nauki Kopernik odwiedził dwumilionowy zwiedzający, który przyjął gratulacje od dyrektora Centrum Nauki Kopernik – Roberta Firmhofera, Prezydent Warszawy – Hanny Gronkiewicz-Waltz oraz Daniela Chunga – Prezydenta Samsung Electronics Polska. Samsung, lider w dziedzinie nowych technologii, jest sponsorem strategicznym Centrum Nauki Kopernik od momentu jego powstania w listopadzie 2010 roku.Decyzja o współpracy finansowej i technologicznej z Centrum Nauki Kopernik była naturalną konsekwencją dotychczasowych działań firmy Samsung, koncentrujących się na popularyzowaniu nauki, poprzez wykorzystanie nowych technologii. Współpraca trwa nieprzerwanie od chwili powstania Centrum Nauki Kopernik w listopadzie 2010 roku. Ogromne zainteresowanie Centrum Nauki Kopernik i ilość odwiedzających jest dowodem na chęć obcowania z nauką w sposób przystępny. Dwa miliony zwiedzających w mniej niż dwa lata, to wielki sukces Centrum Nauki Kopernik, wspieranego przez partnera strategicznego – firmę Samsung.Dwumilionowym zwiedzającym Centrum Nauki Kopernik został Kamil Syskowski, 15-latek, uczeń III klasy gimnazjum nr 2 im. St. Żeromskiego w Konstancinie. Centrum Nauki Kopernik odwiedził po raz pierwszy wraz ze swoją klasą. Przed godziną

Dziś Centrum Nauki Kopernik odwiedził dwumilionowy zwiedzający, który przyjął gratulacje od dyrektora Centrum Nauki Kopernik ? Roberta Firmhofera, Prezydent Warszawy ? Hanny Gronkiewicz-Waltz oraz Daniela Chunga ? Prezydenta Samsung Electronics Polska. Samsung, lider w dziedzinie nowych technologii, jest sponsorem strategicznym Centrum Nauki Kopernik od momentu jego powstania w listopadzie 2010 roku.

Decyzja o współpracy finansowej i technologicznej z Centrum Nauki Kopernik była naturalną konsekwencją dotychczasowych działań firmy Samsung, koncentrujących się na popularyzowaniu nauki, poprzez wykorzystanie nowych technologii. Współpraca trwa nieprzerwanie od chwili powstania Centrum Nauki Kopernik w listopadzie 2010 roku. Ogromne zainteresowanie Centrum Nauki Kopernik i ilość odwiedzających jest dowodem na chęć obcowania z nauką w sposób przystępny. Dwa miliony zwiedzających w mniej niż dwa lata, to wielki sukces Centrum Nauki Kopernik, wspieranego przez partnera strategicznego ? firmę Samsung.

Dwumilionowym zwiedzającym Centrum Nauki Kopernik został Kamil Syskowski, 15-latek, uczeń III klasy gimnazjum nr 2 im. St. Żeromskiego w Konstancinie. Centrum Nauki Kopernik odwiedził po raz pierwszy wraz ze swoją klasą. Przed godziną 11.00 przekroczył bramki na wystawy, gdzie zaskoczyli go licznie zgromadzeni dziennikarze i fotoreporterzy. Obsypany confetti przyjął gratulacje od dyrektora Centrum Nauki Kopernik ? Roberta Firmhofera, Prezydent Warszawy ? Hanny Gronkiewicz-Waltz oraz Prezydenta Samsung Electronics Polska ? Daniela Chunga, który wręczył mu prezent ? najnowszy telefon Samsung Galaxy SIII.

?Cieszę się bardzo, że Centrum Nauki Kopernik rozbudza wśród ludzi zainteresowanie nauką oraz kreatywnym myśleniem. Każdy odwiedzający z pewnością wyjdzie z Centrum o wiele bogatszy w wiedzę, która wcześniej przedstawiana była w mało interesujący sposób. Centrum Nauki Kopernik jest idealnym przykładem, jak uczyć poprzez zabawę? ? powiedział Daniel Chung, prezes Samsung Electronics Polska, wręczając nagrodę dwumilionowemu zwiedzającemu.

Tytuł sponsora strategicznego Centrum Nauki Kopernik jest wyrazem uznania dla zaangażowania firmy Samsung we wsparcie inicjatyw, przyczyniających się do krzewienia wiedzy przy użyciu nietypowych i atrakcyjnych metod. Wspólnym celem firmy Samsung i Centrum Nauki Kopernik jest popularyzowanie nauki i innowacyjnych sposobów poznawania świata. Centrum Nauki Kopernik to jedna z największych i najnowocześniejszych instytucji w Europie, która za pomocą niezwykłych metod przedstawia związek nauki z codziennością. To wyjątkowe miejsce, w którym w przystępny sposób można poznać świat, zrozumieć naukę, a także przeżyć niezwykłą przygodę.

A to już wiesz?  Święto Trzech Króli

Źródło Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy