Data publikacji: 2017-03-17
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jula po raz czwarty odznaczona Gwiazdą Jakości Obsługi 2017
Kategoria: BIZNES, Handel
Szwedzka sieć multimarketów Jula po raz czwarty została uhonorowana przez polskich konsumentów prestiżowym tytułem Gwiazda Jakości Obsługi przyznawanym od dziesięciu lat przez Polski Program Jakości Obsługi.
Szwedzka sieć multimarketów Jula po raz czwarty została uhonorowana przez polskich konsumentów prestiżowym tytułem Gwiazda Jakości Obsługi przyznawanym od dziesięciu lat przez Polski Program Jakości Obsługi. Wyróżnienie nadawane jest na podstawie badań ankietowych oraz wystawianych przez cały rok opinii konsumentów na temat jakości obsługi w 45 tysiącach firm z ponad 200 branż.
Tradycyjnie, w Międzynarodowym Dniu Konsumenta, obchodzonym 15 marca, ogłaszane są wyniki Polskiego Programu Jakości Obsługi. W tym roku, Jula po raz kolejny znalazła się w gronie przedsiębiorstw najbardziej przyjaznych Klientom i zapewniających najwyższą jakość obsługi.
Jula implementuje na polskim rynku szwedzkie wartości biznesowe: rzetelność, dobór i jakość produktów oraz wysoką jakość obsługi klienta, za którą regularnie od czterech lat otrzymuje tytuł „Gwiazda Jakości Obsługi”.
Bardzo cieszymy się, że znaleźliśmy się już po raz czwarty w tak wąskim gronie zwycięzców. Tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi jest dla nas bardzo ważnym wyróżnieniem. Indywidualne podejście do każdego Klienta bowiem i zapewnienie najwyższej jakości – zarówno obsługi, jak i produktów – to dla marki Jula kluczowe wartości. Dołożymy wszelkich starań, aby stale zapewniać naszym klientom najwyższe standardy – mówi Tomasz Wienke, Country Manager Jula Polska.
O wyjątkowości nagrody świadczy fakt, iż przyznawana jest bezpośrednio przez klientów, którzy wystawiają firmie oceny i rekomendują ją innym konsumentom. Mechanizm programu Jakość Obsługi polega na tym, iż konsumenci dzielą się swymi opiniami na temat 45 000 firm z 200 branż na multiplatformie złożonej z portalu jakoscobslugi.pl oraz aplikacji mobilnej Premia360. Dodatkowo na próbie 1737 respondentów przeprowadzane jest badanie przy pomocy ankiet elektronicznych (CAWI). Te firmy, które uzyskają najwyższe noty, odznaczane są „Gwiazdą Jakości Obsługi”. Tegoroczna, X już edycja badania, trwała od 1.12.2015r. do 30.11.2016r.
Tytuł „Gwiazdy Jakości Obsługi” rozpoznawany jest przez ponad 10 milionów Polaków. Klienci preferują sprawdzone, rekomendowane przez innych marki, a z badań wynika, że mając do wyboru dwie podobne oferty, 8 na 10 konsumentów wybierze firmę wyróżnioną „Gwiazdą Jakości Obsługi”.
O firmie:
Jula to sieć multimarketów oferująca swoim Klientom unikalny zestaw ponad 14 000 wyselekcjonowanych artykułów do aktywnego spędzania czasu w domu, w ogrodzie oraz w plenerze, a także ułatwiających codzienne czynności. Asortyment sklepów oparty jest w większości o marki własne, które cechuje wysoka – taka, jak w Szwecji – jakość. W Polsce firma posiada 12 multimarketów zlokalizowanych w 11 dużych miastach i zatrudnia ponad 350 osób. Jula to szwedzka firma rodzinna z siedzibą w Skara, założona w 1979 roku przez Larsa-Gӧrana Blanka oraz Karla-Johana Blanka. Pierwszy multimarket w naszym kraju spółka otworzyła w 2011 roku. Jula implementuje na polskim rynku szwedzkie wartości biznesowe: rzetelność, dobór i jakość produktów oraz wysoką jakość obsługi klienta, za którą w Polskim Programie Jakość Obsługi w latach 2014, 2015, 2016 i 2017 otrzymywała tytuł „Gwiazda Jakości Obsługi”.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Handel