Biznes Handel

JNT Group inwestuje w wino w puszkach

JNT Group inwestuje w wino w puszkach
JNT Group wraz z rozpoczęciem sezonu wiosenno-letniego wprowadza na rynek wina w innowacyjnych

Data publikacji: 2020-05-12
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: JNT Group inwestuje w wino w puszkach
Kategoria: BIZNES, Handel

JNT Group wraz z rozpoczęciem sezonu wiosenno-letniego wprowadza na rynek wina w innowacyjnych opakowaniach.

JNT Group inwestuje w wino w puszkach BIZNES, Handel - JNT Group wraz z rozpoczęciem sezonu wiosenno-letniego wprowadza na rynek wina w innowacyjnych opakowaniach.

JNT Group, jeden z liderów branży winiarskiej w Polsce, wraz z rozpoczęciem sezonu wiosenno-letniego wprowadza na rynek wina w innowacyjnych opakowaniach. Niewielkie, poręczne puszki stanowią doskonały sposób na dotarcie do nowej grupy docelowej, a także na zwiększenie trialu zakupowego win marki Monte Santi.

Wina w puszkach to światowy trend, który dynamiczne wzrosty odnotowuje m.in. w Stanach Zjednoczonych. Poręczne, lekkie opakowanie, które łatwo otworzyć, sprzyja okazjom typowym dla sezonu wiosenno-letniego, takim jak relaks na świeżym powietrzu, grill, piknik czy modnym w ostatnich czasach zoom-party.

Od wielu lat śledzimy światowe trendy i inwestycja w nowy segment rynku umożliwia nam rozwój portfolio produktowego już nie tylko przez rozbudowę wariantów poszczególnych marek, ale także przez zaoferowanie nowych pojemności w innowacyjnych opakowaniach – wyjaśnia Jakub Nowak, Prezes Zarządu JNT Group. – Stawiamy na nowoczesny format, ponieważ wygodne, niewielkiej pojemności puszki sprzyjają kreowaniu okazji zakupowych i zwiększaniu trialu zakupowego. Opakowania adresujemy do nowej, młodszej grupy docelowej konsumentów –  ten sposób serwowania przełamuje obawy przed sięgnięciem po wymagające, tradycyjne wino. Jesteśmy przekonani, że wino w puszkach będzie się rozwijać bardzo szybko i pierwsze dane sprzedażowe to potwierdzają.

JNT Group wprowadza szeroki range produktów Monte Santi w puszkach o pojemności 330 ml: Monte Santi Spritz, Monte Santi Bella Fresca Strawberry, Monte Santi Bella Fresca Blackberry, Monte Santi Frizzante Bianco i Monte Santi Frizzante Rose.

Kampania komunikacyjna marki będzie prowadzona w punktach sprzedaży z wykorzystaniem POS, a także w social mediach. Planowane są również działania w zakresie influencer marketingu.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
JNT Group inwestuje w wino w puszkach BIZNES, Handel - JNT Group wraz z rozpoczęciem sezonu wiosenno-letniego wprowadza na rynek wina w innowacyjnych opakowaniach.
Hashtagi: #BIZNES #Handel

A to już wiesz?  Checkpoint Systems: zabezpieczenia towarów w handlu detalicznym

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy