Przychody z cyfrowych kanałów sprzedaży w II kwartale 2020 r. wzrosły o bezprecedensowe 71% w porównaniu z poprzednim rokiem. To największy przyrost, jaki odnotowaliśmy od czasu uruchomienia Indeksu Zakupów siedem lat temu.
Zgodnie z przewidywaniami ekspertów, rynek produktów dla dzieci będzie rosnąć do 2021 roku w tempie 4-5 proc. rocznie. Kolejne miesiące przyniosą więc producentom z branży dziecięcej wzrosty sprzedaży, zwłaszcza w obszarze
• W 2020 roku wartość polskiego rynku handlu online ma wzrosnąć o 16,1 procent, osiągając kwotę ok. 43,5 mld PLN .
Wyprzedaże w Black Friday kojarzą się głównie z tłumami w sklepach stacjonarnych. Jednak od kilku lat w te dni prawdziwe oblężenie przeżywają sklepy internetowe.
Po dwukrotnym powiększeniu Oysho, hiszpańska Grupa Inditex znów inwestuje w Magnolia Park we Wrocławiu. W największej galerii handlowej w regionie działa już Zara Home.
Sieć sklepów SPAR rozpoczęła współpracę z Everli – platformą specjalizującą się w dostawach zakupów do domu. Usługa dostępna jest obecnie w 3 miastach – na terenie Poznania, Rzeszowa i Warszawy. Wkrótce będzie dost�
Dynamika przemian na rynku marketingowym poddaje próbie dotychczasowe rozwiązania z zakresu promocji marek. Każdego roku pojawiają się nowe trendy i kanały komunikacji. A co z klasycznymi metodami wspierania sprzedaży? Albedo Ma
Jeden z liderów rynku AGD, RTV, IT – Grupa NEONET – powiększa sieć o kolejne dwa salony. Już 21 kwietnia nastąpi otwarcie sklepów w Łomży i Dęblinie. Z tej okazji na klientów czekają wyjątkowe promocje oraz niespodziank
Centrum Handlowe Europa Centralna powiększa ofertę strefy restauracyjnej. W gliwickim obiekcie pojawi się restauracja Silver Dragon. Na 120 mkw. zaserwuje specjały kuchni orientalnej. W ramach podpisanej umowy najmu - ruszy jeszcze
W 2020 roku Grupa Muszkieterów, działająca na czterech europejskich rynkach, wypracowała wzrost obrotów o 2,3 proc. Obroty siedmiu szyldów należących do Muszkieterów, a także stacji paliw wyniosły 42,1 miliarda euro.