Klienci z reguły szybko wybierają produkt, nie zwracając uwagi na jego etykietę i zawarte tam informacje. W efekcie często kupują produkty zbyt kaloryczne lub z nadmierną ilością konserwantów. Jednocześnie szkodzą swojemu z
Wielkopolska to region dla Żabki szczególny – firma wywodzi się bowiem z Poznania i jest jednym z największych w województwie pracodawców. Z okazji zbliżającego się święta ku czci św. Marcina do wybranych sklepów sieci t
KrakVet, jeden z liderów branży zoologicznej w Polsce, sfinalizował wejście na rynek hiszpański oraz włoski. Dzięki temu Zoofast – europejska marka KrakVetu, jest obecna już w 15 krajach. W planach na rok 2015 jest podbój ko
Dzięki systematycznemu zwiększaniu asortymentu, klienci Merlin.pl mogą już wybierać spośród ponad 400 tys. produktów. Równolegle e-sklep rozwija usługi związane z logistyką zamówień.
IBP Research diagnozuje, że rynek dystrybucji chemii budowlanej w roku 2016 osiągnął sprzedaż prawie 9 mld zł. Sprzedaż chemii budowlanej stanowi ok. 20% rynku materiałów budowlanych ogółem. Liderami sprzedaży są: Grupa PS
Rola światła w branży retail wykracza dziś daleko poza oświetlenie pomieszczeń. Dzięki technologii LED nie tylko przyczynia się ono do zwiększenia szans na wejście przechodniów do sklepu, ale także pomaga kierować ruchem i
Firma badawcza IBP Research specjalizująca się w analizach rynku chemicznego i materiałów budowlanych, wykonała prognozę rozwoju rynku chemii budowlanej, oceniając wpływ i skutki COVID-19
W ofercie firmy WIŚNIOWSKI pojawiła się brama, która łączy wszystkie najlepsze cechy dostępne na rynku. MakroPro 2.0 to nowa wersja sprawdzonej bramy segmentowej MakroPro.
Grupa Muszkieterów kontynuuje rozwój usługi Intermarché Drive. Od niedawna klienci mogą zrobić zakupy online w 25 kolejnych lokalizacjach w 11 województwach. Obecnie rozwiązanie jest dostępne w 38 sklepach sieci Intermarché.
Eurocash sfinansuje innowacyjne zmiany w sklepach lokalnych przedsiębiorców lub w ich okolicach. Zwycięzców wybiorą internauci i jury konkursu.