Duńska reprezentacja wciąż może awansować do ćwierćfinału, a klocek lego robi furorę w internecie i podbija serca Polaków! Kołobrzeg w niekonwencjonalny sposób chce podkreślić obecność duńskich piłkarzy i kibiców, którzy wybrali ten nadmorski kurort na swoją bazę pobytową w czasie Mistrzostw Europy.
Już sam przyjazd duńskiej reprezentacji do Kołobrzegu był wielkim świętem dla mieszkańców i władz Kołobrzegu. Od ponad miesiąca Miasto realizuje intensywną kampanię ?Kołobrzeg ? polska stolica SPA?, która promuje ten nadmorski kurort jako idealne miejsce do wypoczynku zarówno dla polskich jak i duńskich turystów. W ramach kampani Miasto postanowiło zgotować Duńczykom wyjątkowe powitanie! W internecie można zobaczyć filmik przygotowany specjalnie z okazji przyjazdu drużyny Mortena Olsena.
Filmik można zobaczyć na: http://youtu.be/Lph7nmNuEzI
Ale to nie wszystko! Kołobrzeg nie poprzestał na jednym filmiku i przygotował kolejny prezentujący duńskie wątki. Bohaterem drugiego filmiku jest wielki symbol Danii ? słynny klocek, który wędrując ulicami miasta i plażą akcentuje wyjątkowość miasta i szerokie możliwości spędzania w nim wolnego czasu. Klocek nie tylko opala się na plaży, ale i odwiedza kołobrzeskie SPA, restauracje i dyskoteki. Filmik podkreśla zarówno wyjątkowy czas Mistrzostw Europy w Polsce, ale przede wszystkim prezentuje gotowość miasta na przyjęcie duńskiej reprezentacji i turystów.
Filmik można obejrzeć na: http://youtu.be/02imZ4_Ri08
? Przy pomocy tych wyjątkowych filmów chcemy pokazać, to co w naszym mieście jest najlepsze: gościnność, niepowtarzalny urok miasta będącego polską stolicą SPA oraz szeroką ofertę turystyczną. Wierzymy, że nasza produkcja okaże się skutecznym narzędziem promocji i zostanie odczytana jako zaproszenie do odwiedzin naszego Miasta. Chcemy, aby Internet okazał się przekaźnikiem komunikatu: Kołobrzeg już jest gotowy i czeka na Wasze przybycie ? mówi Anna Ptaszyńska z Centrum Promocji i Informacji Turystycznej w Kołobrzegu.
Internetowe produkcje od niedawna wykorzystuje się jako ważną formę reklamy. Kołobrzeg jako jedyne miasto w Polsce przygotowało tak ciekawą i bogatą kampanię promocyjną. Ten nadmorski kurort chce w atrakcyjny i indywidualny sposób podkreślić swoją radość z pobytu duńskich piłkarzy oraz zachęcić wszystkich Duńczyków do odwiedzin miasta, nie tylko w czasie Mistrzostw Europy.
***
Kołobrzeg leży w województwie zachodniopomorskim u ujścia rzeki Parsęty. To jedno z najprężniej rozwijających się miast wybrzeża bałtyckiego. Miasto zamieszkuje około 45 tysięcy mieszkańców, a w sezonie letnim liczba ta wzrasta nawet czterokrotnie. Ośrodki wypoczynkowe i hotelowe w mieście oferują swoim gościom ponad 30 tysięcy miejsc o wysokim standardzie.
Lądem, morzem i z nieba? wszystkie drogi prowadzą do Kołobrzegu. Miasto ma dogodne połączenia drogowe ? zbiegają się tu droga krajowa nr 11 (Kołobrzeg ? Bytom) oraz wojewódzkie 102 (Kołobrzeg ? Międzyzdroje) i 163 (Kołobrzeg ? Wałcz). Do Kołobrzegu można dojechać bezpośrednim pociągiem m.in. z Krakowa, Poznania czy Warszawy. Najbliższe lotnisko (Szczecin ? Goleniów) położone jest około 90 km od miasta. Od kwietnia do listopada codziennie można popłynąć na duńską wyspę Bornholm, którą dzieli od Kołobrzegu tylko 90 km.