Po kilku latach cechujących się wzrostami wartości rynku oscylującymi w przedziale 4,5-6,5%, w perspektywie 2020-2024 należy spodziewać się niższych dynamik sprzedaży artykułów RTV, AGD i sprzętu elektronicznego. Jak wynika
„Świąteczny worek słodkości”, zestaw „Słodki bez cukru” i „Słodki kosz wdzięczności” to najchętniej wybierane przez klientów kanału online zestawy prezentowe marki Wawel.
Wypłata dopiero za kilka dni, a ulubiony sklep właśnie ogłosił promocję, która skończy się jutro?
Plantwear, notowany na NewConnect lider internetowej sprzedaży drewnianych akcesoriów lifestylowych, w II kwartale 2020 roku osiągnął niespełna 2,2 mln zł przychodów netto ze sprzedaży.
Salon Komputronik, największej w Polsce sieci sprzedaży nowoczesnych technologii i rozwiązań cyfrowych, w Jaworznie z początkiem września przekształca się w salon agencyjny.
Wystartowała platforma FOLYO, która pozwala samodzielnie tworzyć animacje 3D i 360° na bazie fotografii oraz udostępniać je w sklepach internetowych, social media i na stronach www.
16 września br. Lidl Polska wystartował z nową kampanią employer brandingową, której celem jest przybliżenie, jakim pracodawcą jest firma i co oferuje swoim pracownikom.
Od teraz każdy, siedząc w domu, będzie mógł zrobić zakupy w sklepie Żabka. Od 6 grudnia br. sieć Żabka rozszerza testy usługi „Zamów i Odbierz” na wszystkie blisko 6800 sklepów sieci na terenie całej Polski.
IBP Research diagnozuje, że rynek dystrybucji materiałów budowlanych w roku 2016 osiągnął sprzedaż prawie 42 mld zł. W latach 2006-2016 udział hurtowni spadł z 67% do 50%, udział sklepów specjalistycznych z 9% do 7%, tymcza
Wózek Camila 2w1 to nowość w ofercie marki INDIGO Wyróżnia się eleganckim, dyskretnym wyglądem, a stonowane szarości, wieczna czerń i ponadczasowa biel nadają mu klasy i niezmiennie modnego looku.