IDT.PL - innowacyjne rozwiązania w Internetowym Domu Towarowym
Atrium Molo wzbogaciło swoją ofertę handlową o nowego najemcę
Drugi rok z rzędu tytuł Top Marki w branży sieci handlowych przypadł Biedronce. W rankingu prestiżowego badania PRESS-SERVICE Monitoring Mediów i miesięcznika „Press” brand otrzymał najwięcej punktów za liczbę publikacji
Konkurs #wrzućnaluz promuje zakup produktów luzowych marki Wawel
Książka kucharska Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan jest jedynym projektem z Polski docenionym w konkursie Pearl Impact Awards 2019, który powszechnie uznawany jest za branżowy standard nagród w kategorii marketing treści.
Od 1 stycznia 2019 stanowisko prezesa PizzaPortal.pl obejmie Piotr Kruszyński – obecny CFO firmy. Dotychczasowy prezes, Bartosz Sala – awansuje w globalnych strukturach Delivery Hero – globalnego lidera rynku dostaw online i udz
Wyjątkowość LX500e polega na wykorzystaniu atramentowej technologii druku z najwyższą rozdzielczością. Pozwala to na wydruk fantastycznych, pełno kolorowych etykiet bezpośrednio we własnym biurze bądź zakładzie produkcyjny
Polski rynek e-commerce obejmuje ponad 20 tys. sklepów działających w sieci i korzystających z różnych źródeł promocji. Od niedawna dostępne są nowe opcje reklamowania produktów w wyszukiwarkach.
Jak bardzo popularne w Polsce są promocje: Black Week, Black Friday, Cyber Monday? Gdzie Polacy będą wtedy kupować? Kupują rozważnie czy impulsowo? Czy wydadzą dużo?
Spółka Lech – Garmażeria Staropolska otworzyła kolejny firmowy sklep w Białymstoku. To szósta już placówka w sieci renomowanego producenta tradycyjnych wyrobów z Podlasia.