Wiadomości branżowe

Hoop Cola oraz Ciszewski Public Relations wyróżnione Złotym Spinaczem

25 listopada br. na gali wręczenia Złotych Spinaczy marka Hoop Cola oraz agencja Ciszewski PR powtórzyły wspólny sukces. Tegoroczna nagroda została przyznana za projekt Hoop Colędawanie w kategorii Komunikacja kryzysowa.Działania antykryzysowe związane były z zakazem emisji spotu reklamowego „Colędawanie” wydanym przez KRRiT w grudniu 2009 roku. Zatrzymanie kampanii zimowej marki, już kilka dni po jej rozpoczęciu, umotywowane zostało „brakiem poszanowania przekonań religijnych odbiorców”. Konieczna stała się realizacja działań komunikacyjnych w celu przedstawienia konsumentom obiektywnego obrazu sytuacji, a zarazem podkreślenia wizerunku marki jako otwartej i pozytywnej. W odpowiedzi na zaistniałą sytuację spot został zmieniony na nową wersję pt. „Karaoke”, w której śpiewające postaci miały zasłonięte czarnymi paskami usta, a cała reklama pozbawiona była linii melodycznej. Skonstruowano również ankietę, w której wzięło udział ok. 44 tys. internautów z czego ponad 90% z nich uznało, że zakazana reklama nie obraża ich uczuć religijnych. Spoty  kampanii zostały przygotowane przez agencję Hand Made.Za strategię PR oraz

25 listopada br. na gali wręczenia Złotych Spinaczy marka Hoop Cola oraz agencja Ciszewski PR powtórzyły wspólny sukces. Tegoroczna nagroda została przyznana za projekt Hoop Colędawanie w kategorii Komunikacja kryzysowa.

Działania antykryzysowe związane były z zakazem emisji spotu reklamowego „Colędawanie” wydanym przez KRRiT w grudniu 2009 roku. Zatrzymanie kampanii zimowej marki, już kilka dni po jej rozpoczęciu, umotywowane zostało „brakiem poszanowania przekonań religijnych odbiorców”. Konieczna stała się realizacja działań komunikacyjnych w celu przedstawienia konsumentom obiektywnego obrazu sytuacji, a zarazem podkreślenia wizerunku marki jako otwartej i pozytywnej. W odpowiedzi na zaistniałą sytuację spot został zmieniony na nową wersję pt. „Karaoke”, w której śpiewające postaci miały zasłonięte czarnymi paskami usta, a cała reklama pozbawiona była linii melodycznej. Skonstruowano również ankietę, w której wzięło udział ok. 44 tys. internautów z czego ponad 90% z nich uznało, że zakazana reklama nie obraża ich uczuć religijnych. Spoty  kampanii zostały przygotowane przez agencję Hand Made.

Za strategię PR oraz koordynację projektów po stronie klienta odpowiedzialna była PR Manager Hoop Polska Edyta Bach oraz Category Manager Patrycja Giurko. W agencji Ciszewski PR projekt koordynowali Account Manager Barbara Sołtysińska oraz Account Executive Michał Dunin.

Oprócz projektu Hoop Colędawanie, agencje wchodzące w skład Ciszewski Marketing Group były nominowane w kategoriach: Komunikacja antykryzysowa za Zamknięcie Fabryki AkzoNobel we Włocławku, Event społeczny za XXI Bieg Niepodległości 2009 oraz kampania w kategorii PR miejsca, miasta lub regionu za Carnaval Sztuk-Mistrzów w Lublinie.

****

Ciszewski Public Relations Sp. z o. o. działa od 1994 roku i jest jedną z największych agencji public relations w Polsce. Od 1999 roku współpracuje na podstawie umowy afiliacyjnej z międzynarodową agencją GolinHarris i jest jej jedynym przedstawicielem na terenie Polski. Wśród klientów agencji znajdują się m.in.: Carrefour Polska, Nivea Polska, Bayer, Hoop Polska, Kingston Technology i Allegro.pl. Firma Ciszewski Public Relations należy do Ciszewski Marketing Group, która skupia firmy specjalizujące się w obszarze szeroko pojętego marketingu i komunikacji. Więcej informacji na www.ciszewskipr.pl

A to już wiesz?  Social media kontra ?wartości olimpijskie?

Źródło MSLGROUP. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy