Warszawa, 22 maja 2017 r.
Hania Rani zwycięzcą FIRESTONE Headliners of Tomorrow!
Laureatką konkursu Firestone Headliners of Tomorrow została Hania Rani, pianistka, kompozytorka, wokalistka mieszkająca pomiędzy Warszawą a Berlinem. Artystka reprezentuje gatunek modern classic, łącząc klasyczne instrumenty z nowymi brzmieniami.
W niedzielę 21 maja br. zakończył się ostatni etap konkursu FIRESTONE Headliners of Tomorrow promującego wschodzące gwiazdy polskiej sceny muzycznej. Zwycięzca został wyłoniony na podstawie dwóch etapów.
W pierwszym etapie artyści zgłaszali swoje autorskie piosenki. Na konkurs wpłynęło aż 455 zgłoszeń, spośród których Jury konkursowe pod przewodnictwem Moniki Brodki wybrało TOP3 finalistów. Laureaci otrzymali szansę udziału w profesjonalnych video sesjach live oraz warsztatach doskonalącymi technikę występów na scenie z udziałem Jury.
Etap drugi rozstrzygnął się poprzez internetowe głosowanie publiczności. Na stronie konkursu opublikowane zostały nagrania z sesji muzycznych live i to na ich podstawie internauci wyłonili zwycięzcę. Tytuł Headliner of Tomorrow wygrała Hania Rani, zdobywając aż 54% głosów publiczności. Artystka wystąpi na oficjalnej scenie FIRESTONE Stage podczas tegorocznej edycji festiwalu Open’er.
Hania Rani to 27-letnia pianistka, kompozytorka i aranżerka, mieszkająca między Warszawą a Berlinem. Jest klasycznie wykształconym muzykiem, a od 5 lat tworzy własne kompozycje. Artystka reprezentuje gatunek modern classic, łącząc klasyczne instrumenty z nowymi brzmieniami, za cel stawiając sobie przekraczanie granic podziału na style muzyczne. Hania Rani ma na swoim koncie płytę wydaną w duecie z Dobrawą Czocher w 2015 roku.
Firestone jest amerykańską legendą motoryzacji z ponad stuletnią historią. Od samego początku głównym motywem wizerunku marki jest muzyka – najbardziej uniwersalny i popularny element naszej kultury, który budzi pozytywne emocje oraz jednoczy ludzi. Obecnie firma wciąż wspiera młode talenty w ramach programu FIRESTONE Headliners of Tomorrow, który organizowany jest w tym roku także w Polsce. Partnerami kampanii są Alter Art – organizator festiwalu Open’er, oraz wytwórnia płytowa Kayax.