Intermarché obniża ceny produktów nie tylko jako skutek zmian stawek VAT, ale także w ramach równolegle uruchomionego specjalnego programu promocyjnego. Od lipca klienci będą mogli kupić kluczowe produkty ze wszystkich kategori
Jak rozwiązania mobilne mogą poprawić komunikację w branży handlowej?
Konkurs #wrzućnaluz promuje zakup produktów luzowych marki Wawel
Szwedzka sieć multimarketów Jula chce dalej rozwijać się na polskim rynku i planuje kolejne inwestycje w naszym kraju.
Do zespołu agencji badawczej ABR SESTA dołączył Piotr Szczerbiak i obejmie stanowisko Dyrektora technicznego (CTO). Do jego zadań będzie należało wsparcie agencji w zakresie rozwoju produktów software’owych oraz sprzedaży p
Dekoracje, oświetlenie i farby to najczęściej kupowane przez Polaków kategorie produktów remontowo-wykończeniowych w Internecie – wynika z badania „Zwyczaje remontowe Polaków. Czy produkty do remontu i wykończenia wnętrz k
Promując odpowiedzialną sprzedaż alkoholu, sieć Żabka rusza z kampanią społeczną „Maseczka nie zmienia wieku. W Żabce alkohol sprzedajemy odpowiedzialnie!”, skierowaną do franczyzobiorców i pracowników sklepów.
Lody przygotowywane własnoręcznie, z wykorzystaniem tylko naturalnych składników a do tego w oparciu o sprawdzoną, oryginalną, przedwojenną recepturę. Sprzedawane nie w formie typowych gałek, ale „na packi”. I codziennie d
Po kilku latach cechujących się wzrostami wartości rynku oscylującymi w przedziale 4,5-6,5%, w perspektywie 2020-2024 należy spodziewać się niższych dynamik sprzedaży artykułów RTV, AGD i sprzętu elektronicznego. Jak wynika
Pandemia wpłynęła na wzrost liczby osób w trudnej sytuacji życiowej, które zgłaszają się do Banków Żywności o pomoc, zwłaszcza teraz, przed Bożym Narodzeniem. Dlatego marka Kamis po raz kolejny wspiera Świąteczną Zbió