Data publikacji: 2015-11-23
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Gorąca” końcówka roku w Deichmann
Kategoria: BIZNES, Handel
16 nowych salonów, całkowita przebudowa 11 oraz remont kolejnych 20 skle-pów – to plany Deichmann na 2016 rok. Na te inwestycje firma przeznaczy prawie 30 milionów złotych. Rok 2015 był dla sieci równie owocny. Już za kilka dni zostaną otwarte nowe placówki.
„Dzięki pomyślnie zakończonym negocjacjom na początku 2016 roku mamy nadzieję otworzyć pierwsze sklepy w takich miejscowościach jak Kwidzyn, Krotoszyn, Oświęcim, Bartoszyce, Września, Sopot, Tomaszów Mazowiecki czy Pruszków” – mówi Wojciech Normand, wiceprezes zarządu firmy Deichmann i dodaje „Rok 2015 dla firmy Deichmann jest utrzymaniem polityki dynamicznego rozwoju firmy, kontynuowanym na rynku polskim już od wielu lat. W bieżącym roku udało nam się wypełnić kolejne „białe plamy” na mapie Polski. Dzięki temu nasz sklepy po raz pierwszy pojawiły się w miastach takich jak Wieluń, Świnoujście, Gryfice czy Siemianowice Śląskie. Kolejne placówki otworzyliśmy także w miastach przejawiających w dalszym ciągu potencjał rozwoju jak: Łódź, Poznań, Lublin, Jelenia Góra, czy Białystok”.
W bieżącym roku Deichmann przeznaczył także znaczące środki na całkowitą przebudowę 10 swoich placówek. Wśród nich znalazły się: CH Tesco w Lublinie, Piastowie, Rudzie Śląskiej, CH Carrefour w Tczewie, Rybniku, w CH Futura Park we Wrocławiu, w CH Auchan w Zielonej Górze w Galerii Copernicus w Toruniu oraz Galerii Zielonej w Puławach. Największą metamorfozę przeszedł sklep Deichmann w CH Arkadia w Warszawie. Jego wnętrze odzwierciedla najnowszą „butikową” koncepcję aranżacji. Białe meble, nowoczesne punktowe oświetlenie i komfortowe, miękkie kolorowe pufy, na których klienci mogą wygodnie przymierzyć wybrane obuwie – tak prezentuje się wnętrze sklepu.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Handel