W roku 2017 firma Jantoń zamierza skoncentrować się na dalszych inwestycjach w produkcję, rozwoju swoich głównych brandów oraz poszerzaniu portfolio produktowego.
Po słabszym 2018 r. dynamika rynku produktów dla dzieci powinna znowu przyspieszyć i osiągnąć 4,8% w 2019 r. Tym samym wartość rynku wyniesie 15,2 mld zł, wynika z prognoz zawartych w najnowszym raporcie PMR „Handel detalicz
Po raz pierwszy w ramach największej w Polsce konferencji branży zakupowej PROCON/POLZAK 2015 odbędzie się konkurs PROCON Awards 2015, którego celem będzie wyłonienie najlepszych dostawców w kategoriach zakupowych Facility Mana
Blisko 100 mkw. powierzchni wynajął w Porcie Łódź sklep marki Villaro (dawny MMER). Najemca zwiększył tym samym dotychczasowy metraż sklepu o ponad 60 mkw.
Wentylatory, cyrkulatory i klimatyzatory – prosty sposób na ochłodzenie
Kameralna, przytulna przestrzeń utrzymana w subtelnej kolorystyce – tak wygląda nowo otwarty butik Nespresso w Galerii Krakowskiej.
Okaidi, francuska marka oferująca ubrania oraz akcesoria dla noworodków, niemowląt i dzieci właśnie dołączyła do portfolio największego centrum handlowego na Dolnym Śląsku.
Drew Trans II z Chojnic - lider w sektorze dystrybucji materiałów wykończeniowych - Centrum Zaopatrzenia Meblarstwa i Budownictwa zmienia logo firmy.
Sklep Big Star, najemca łódzkiego Centrum, zwiększył swoją powierzchnię, a także przeszedł remont i odświeżył swój design.
15 lat Pelion na GPW Sytuacja na rynku farmaceutycznym Linie biznesowe i CSR w 2012 roku Wyniki finansowe