Centrum

„Get to Sziget” – wygraj muzyczną przygodę z rodziną hoteli ibis!

„Get to Sziget” – wygraj muzyczną przygodę z rodziną hoteli ibis!
INFORMACJA PRASOWA Warszawa, 26.04.2018 r. „Get to Sziget” – wygraj muzyczną przygodę z rodziną hoteli ibis! Rodzina hoteli ibis, której pasją jest muzyka, zaprasza do

INFORMACJA PRASOWA

Warszawa, 26.04.2018 r.
„Get to Sziget” – wygraj muzyczną przygodę z rodziną hoteli ibis!

Rodzina hoteli ibis, której pasją jest muzyka, zaprasza do wspólnej podróży, pełnej energetycznych dźwięków i doskonałej zabawy. Już 9 maja startuje wyjątkowy konkurs realizowany w ramach kampanii „Get to Sziget”. Jego laureaci staną się częścią niecodziennej przygody, jaką będzie specjalnie zaplanowana trasa przez Europę oraz udział w Sziget Festival 2018. Wydarzenie, odbywające się w Budapeszcie w dniach 8-15 sierpnia, to prawdziwe muzyczne święto i jedna z największych tego typu imprez na świecie. W tym roku na scenach festiwalu zagrają między innymi: Lana del Rey, Gorillaz, Arctic Monkeys czy Shawn Mendes. Ambasadorami kampanii „Get to Sziget” są Mattia i Elie z zespołu BEMY.

Wybór zwycięzców
Aby uczestniczyć w dwutygodniowej, wakacyjnej przygodzie z hotelami rodziny ibis i zespołem BEMY wystarczy wziąć udział w specjalnie zorganizowanym konkursie, który wystartuje już 9 maja na dedykowanej stronie www.ibis.com/gettosziget. Głównym zadaniem, z jakim trzeba będzie się zmierzyć, jest nagranie video, które przekona wszystkich, że to właśnie ten uczestnik konkursu ma pojechać w wyjątkową, muzyczną podróż. Kolejny krok to zaplanowanie trasy dojazdu na odbywający się w Budapeszcie Sziget Festival. Musi ona przebiegać przez wybrane z 25 zaznaczonych na mapie miast w Europie Wschodniej, w których znajdują się hotele rodziny ibis. W pierwszym etapie decydujący głos mają internauci. Następnie wyselekcjonowane osoby zostaną zaproszone na finał do Warszawy, a przed końcem czerwca dowiemy się, kto w sierpniu wyruszy w jedyną w swoim rodzaju podróż!
Wielkie emocje
BEMY to zespół założony przez dwóch braci – Mattię i Eliego, którzy choć urodzili się i wychowali we Francji mają polskie korzenie. Ich muzyka, określana jako pop z elementami indie rocka, łączy w sobie wszystko to, co najbardziej kojarzy się z wakacyjną beztroską i niepowtarzalnym klimat letnich festiwali. Dlatego też… podczas wyjazdu organizowanego w ramach kampanii „Get to Sziget” powstanie utwór, będący zapisem przeżytych emocji. A zanosi się na wiele wrażeń i świetną zabawę, bo Sziget Festival to aż dziewięć scen, na których przez siedem dni gra muzyka. Jeśli dodamy do tego możliwość zwiedzenia wielu miast na trasie dojazdu, noclegi w komfortowych hotelach rodziny ibis i przejazd specjalnie stworzonym, dedykowanym akcji muzycznym busem… powstaje przepis na niezapomniane wakacje i życiową przygodę. Rodzina hoteli ibis już po raz kolejny będzie obecna na Sziget Festival. W tym roku, poprzez specjalnie zorganizowany konkurs, zaprasza wszystkich chętnych do wspólnej podróży.

A to już wiesz?  Pikantnie i rozgrzewająco – ostre menu idealne na jesień

Zespół BEMY zaprasza do wspólnej podróży w ramach kampanii „Get to Sziget”.
Pasja do muzyki
Muzyka to element wpisany na stałe w strategię rodziny hoteli ibis, przejawiający się na wiele różnych sposobów. W 2017 roku zrealizowana została kampania „ibis. tu mieszka muzyka”, w ramach której utalentowani twórcy, wyłonieni w specjalnie zorganizowanym konkursie, mieli szansę nagrać swoje single w unikatowym studio zaaranżowanym w jednym z hoteli ibis. Rok 2017 to także partnerstwo z Universal Music przy organizacji CEE MUSIC 2017 Songwriting Camp. Hotele rodziny ibis są otwarte na artystów, którzy regularnie wypełniają ich przestrzenie dźwiękami na kameralnych koncertach realizowanych w ramach projektu scena ibis. Swoje talenty muzyczne prezentują również… pracownicy, którzy świetnie łączą pasję do hotelarstwa i muzyki. Ponadto, dzięki systemowi Jukebox by Deezer, goście mogą poczuć się na co dzień jak prawdziwi DJe, wybierając samodzielnie utwory odtwarzane w hotelowych wnętrzach.

Rodzina hoteli ibis
O MARCE IBIS
Ibis – marka ekonomiczna AccorHotels. Gwarancja nowoczesności, komfortu i profesjonalizmu w najlepszej cenie.
Ibis nieustannie się zmienia, oferując swoim gościom coraz więcej innowacyjnych rozwiązań, wyższy komfort i większą dostępność. Marka wprowadziła rewolucyjną koncepcję łóżka „Sweet BedTM by ibis”, wspólne przestrzenie o ciepłym, designerskim wystroju, bogatą ofertę dań i napojów „ibis kitchen” oraz motywacyjny system wynagradzania pracowników. Powstały w 1974 roku ibis jest dzisiaj europejskim liderem w klasie hoteli ekonomicznych, zajmując czwarte miejsce na świecie w swojej kategorii. Dysponuje obecnie ponad 1100 hoteli i 145 000 pokojami w 67 krajach.

O MARCE IBIS STYLES
Ibis Styles, ekonomiczna marka AccorHotels oferuje oryginalny wystrój w szerokiej palecie stylów i w cenach „all-inclusive”.

Kreatywność i nowoczesność są znakami rozpoznawczymi tych komfortowych, designerskich hoteli, z których każdy posiada swój niepowtarzalny urok. Hotele ibis Styles usytuowane są w centrach miast lub w pobliżu stref aktywności biznesowej. Każdy z nich jest przesiąknięty pozytywną, charakterystyczną, pełną humoru atmosferą. Marka wyróżnia się poprzez pakiet „all-inclusive” obejmujący w cenie pokój, śniadanie w formie szwedzkiego bufetu, dostęp do szerokopasmowego internetu
i wiele innych, drobnych udogodnień. Na koniec grudnia 2017 roku sieć marki ibis Styles obejmowała ponad 420 hoteli i 43 000 pokojów w 45 krajach.

A to już wiesz?  Niezbędnik biwakowicza – Jak przygotować się na wakacyjna przygodę?

O MARCE IBIS BUDGET

Sprytna, wygodna oferta w wymarzonej cenie charakteryzuje ibis budget, niskobudżetową markę hoteli AccorHotels.

Ten członek rodziny hoteli ibis to marka pomysłowa, otwarta, swobodna, odzwierciedlająca wartości dzielenia się
i bezpośredniości. Idealny dla gości poszukujących niezależności i wygodnego pokoju dla jednej, dwóch lub trzech osób, ibis budget proponuje radosne przestrzenie powitalne, dostępność 24/7 i śniadanie w formie szwedzkiego stołu. Usytuowane
w pobliżu węzłów drogowych, lotnisk i – coraz częściej – w centrach miast, hotele ibis budget oferują bardzo dobrą jakość,
w atrakcyjnej cenie’. Na koniec grudnia 2017 roku sieć marki liczyła ponad 580 hoteli i 58 000 pokojów w 19 krajach i kontynuowała międzynarodową ekspansję.

ibis.com | accorhotels.com

O GRUPIE HOTELOWEJ ORBIS
Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Europie Wschodniej oferująca ponad 20 500 pokoi w 126 hotelach, Orbis jest wyłącznym licencjodawcą marek AccorHotels w 16 krajach w tym w Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Estonii, na Litwie, Łotwie, w Macedonii, Mołdawii, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii i na Węgrzech. Hotele działają pod markami Sofitel, MGallery by Sofitel, Pullman, Novotel, Mercure, adagio, ibis, ibis Styles i ibis budget. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.

Od 1997 roku Orbis SA jest notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Strategicznym inwestorem Orbisu jest AccorHotels, wiodący na świecie operator hotelowy.

O ACCORHOTELS

AccorHotels jest wiodącą na świecie grupą hotelową działającą na rynku turystyki i usług lifestylowych, która proponuje podróżującym innowacyjne rozwiązania cyfrowe. Grupa oferuje wyjątkowe doświadczenia z pobytu w ponad 4300 hotelach, kurortach, rezydencjach i 10 000 najwspanialszych prywatnych domach na całym świecie. AccorHotels działa w ponad 100 krajach korzystając ze swojego podwójnego doświadczenia inwestora i operatora hoteli, prowadząc działalność za pośrednictwem HotelServices i HotelInvest. Portfolio hoteli AccorHotels znajdują się luksusowe marki o międzynarodowej renomie, takie jak Raffles, Sofitel Legend, SO Sofitel, Sofitel, Fairmont, onefinestay, MGallery by Sofitel, Pullman i Swissôtel, popularne marki hoteli kategorii średniej i marki butikowe takie jak 25hours, Novotel, Mercure, Mama Shelter oraz adagio, jak i cenione marki hoteli ekonomicznych: JO&JOE, ibis, ibis Styles, ibis budget oraz regionalne marki Grand Mercure, The Sebel i hotelF1. AccorHotels oferuje innowacyjne kompleksowe usługi od chwili rozpoczęcia podróży aż do jej zakończenia, czemu służy niedawne przejęcie firmy John Paul – światowego lidera usług concierge.

A to już wiesz?  Kultura biegania z muzyką w tle. Ulubione utwory siłą motywacji

Dzięki niezrównanemu wachlarzowi marek i swojej bogatej, pięćdziesięcioletniej historii, AccorHotels wraz z międzynarodowym zespołem liczącym ponad 250 000 pracowników realizuje ważną, głęboko zakorzenioną w ich sercach misję – „by każdy gość czuł się mile widziany” (Feel Welcome). Goście cenią sobie możliwość uczestniczenia w jednym z najlepszych na świecie hotelowych programów lojalnościowych – Le Club AccorHotels.

Grupa AccorHotels aktywnie działa wśród społeczności lokalnych i jest zaangażowana w realizację zadań z zakresu zrównoważonego rozwoju i zobowiązań solidarnościowych poprzez wdrażanie programu PLANET 21, w ramach którego pracownicy, goście i partnerzy wspólnie przyczyniają się do osiągania zrównoważonego wzrostu.

Akcje Accor SA są notowane na giełdzie Euronext w Paryżu (kod ISIN: FR0000120404) oraz na rynku pozagiełdowym w Stanach Zjednoczonych (kod: ACRFY).

Informacje i rezerwacja: accorhotels.group lub accorhotels.com
Zapraszamy do polubienia nas i śledzenia w serwisach Twitter i Facebook

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy