Wiadomości branżowe

Galeria Słowiańska w Zgorzelcu rozbłyśnie na Święta

Galeria Słowiańska w Zgorzelcu rozbłyśnie na Święta
Galeria Słowiańska należąca i zarządzana przez Carrefour Polska, po raz pierwszy zostanie uroczyście podświetlona z okazji nadchodzących Świąt. Bożonarodzeniowa dekoracja pojawi się na elewacji budynku już 23 listopada i pozostanie do 2 lutego 2014. Tego samego dnia, na parkingu przed Galerią rozbłyśnie również 12- metrowa choinka.Galeria Słowiańskiej należąca do portfela nieruchomości Carrefour Polska, po raz pierwszy zostanie uroczyście podświetlona z okazji nadchodzących Świąt. Bożonarodzeniowa dekoracja pojawi się na elewacji budynku już 23 listopada.Oświetlenie budynku to nie tylko zapewnienie mu lepszej widoczności, ale również kolejny kanał w komunikacji z klientem. Dzięki zastosowaniu eleganckich, a zarazem nowoczesnych dekoracji centrum handlowe buduje pozytywny wizerunek całej dzielnicy. Odpowiednio zaprojektowana i ciekawa instalacja jest również klientom formą dialogu z konsumentami.Okres świąteczny jest wyjątkowym czasem, zarówno dla sieci handlowych, jak klientów. Carrefour Polska dokłada wszelkich starań, aby przedświąteczne zakupy przebiegały w przyjaznej, wręcz rodzinnej atmosferze. Ma to swoje odzwierciedlenie zarówno w szerokiej ofercie handlowej, jak

Galeria Słowiańska należąca i zarządzana przez Carrefour Polska, po raz pierwszy zostanie uroczyście podświetlona z okazji nadchodzących Świąt. Bożonarodzeniowa dekoracja pojawi się na elewacji budynku już 23 listopada i pozostanie do 2 lutego 2014. Tego samego dnia, na parkingu przed Galerią rozbłyśnie również 12- metrowa choinka.

Galeria Słowiańskiej należąca do portfela nieruchomości Carrefour Polska, po raz pierwszy zostanie uroczyście podświetlona z okazji nadchodzących Świąt. Bożonarodzeniowa dekoracja pojawi się na elewacji budynku już 23 listopada.

Oświetlenie budynku to nie tylko zapewnienie mu lepszej widoczności, ale również kolejny kanał w komunikacji z klientem. Dzięki zastosowaniu eleganckich, a zarazem nowoczesnych dekoracji centrum handlowe buduje pozytywny wizerunek całej dzielnicy. Odpowiednio zaprojektowana i ciekawa instalacja jest również klientom formą dialogu z konsumentami.

Okres świąteczny jest wyjątkowym czasem, zarówno dla sieci handlowych, jak klientów. Carrefour Polska dokłada wszelkich starań, aby przedświąteczne zakupy przebiegały w przyjaznej, wręcz rodzinnej atmosferze. Ma to swoje odzwierciedlenie zarówno w szerokiej ofercie handlowej, jak również w samym sposobie aranżacji obiektów Carrefour.

Dzięki zastosowaniu nowoczesnego, LEDowego oświetlenia centra handlowe Carrefour nie tylko przyciągają uwagę mieszkańców, ale również stają się wizytówką miast i dzielnic w których się znajdują. jednocześnie poprzez zastosowanie odpowiedniego zestawu kolorów i sposobu ich nasycenia wpływają na poczucie bezpieczeństwa wśród klientów, co zwłaszcza w sezonie jesienno- zimowym jest niezwykle istotne.

Centra handlowe Carrefour to miejsca, w których zarówno oferta handlowa, usługowa jak również architektura samego budynku została zaprojektowana tak, by zapewnić klientom poczucie komfortu i wygody.

Centra Handlowe Carrefour

Carrefour Polska ? właściciel i zarządcasieci centrów handlowych zlokalizowanych w dużych oraz średnich miastach. Cechą wspólną posiadanych obiektów jest siła marki Carrefour, która obecna jest w Polsce od ponad 16 lat. Obecnie Carrefour Polska zarządza ponad 220 000 mkw. powierzchni handlowej zlokalizowanej w kilkudziesięciu obiektach na terenie całego kraju. Carrefour Polska prowadzi również intensywne działania rekomercjalizacyjne posiadanych obiektów w połączeniu z ich częściową lub całkowitą modernizacją.

A to już wiesz?  Polish Independent Music Compilation - czyli nowa jakość na polskiej scenie muzycznej

Grupa Carrefour

Carrefour jest pionierem i liderem wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Od wielu lat Carrefour jest numerem 1 wielkiej dystrybucji w Europie i numerem 2 na świecie.

O Carrefour Polska

Carrefour Polska należy w 100% do Grupy Carrefour. W 1997 roku w Łodzi otwarto pierwszą placówkę Carrefour w kraju. Od tego czasu Carrefour Polska dynamicznie rozwija się we wszystkich formatach. Dziś pod szyldem Carrefour działa w Polsce blisko 600 placówek: hiper- i supermarkety, sklepy franczyzowe Carrefour Express w dwóch formatach: mini-market i convenience. W portfelu Carrefour znajduje się także 20 centrów handlowych skupionych w dużych i średnich miastach, jest także jednym z liderów na rynku przymarketowych stacji paliw. Carrefour Polska aktywnie działa na rzecz aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych, prowadzi szereg projektów na rzecz dzieci i społeczności lokalnych.

Źródło Carrefour Polska. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy