Międzynarodowa Konferencja "Jak sprzedać polskie produkty na rynkach eksportowych?"
Polska marka ZoZo Design otworzyła w największym centrum handlowym na Śląsku swój pierwszy butik w regionie.
Marka Fielmann 19 grudnia br. otworzyła swój nowy salon w Częstochowie przy Alei Najświętszej Maryi Panny 33. Wcześniej salon marki Fielmann znajdował się w Galerii Jurajskiej.
Grycan zrobił to, o czym nawet nie śniliśmy przed epidemią! Lody, ciasta lodowo-bezowe, mrożone ciasta i kawę kupimy przez Internet. Kultowe produkty dostępne są na Allegro i w oficjalnym sklepie internetowym.
Arkady Wrocławskie zakończyły 2019 rok pasmem sukcesów. Ponad 30 podpisanych umów najmu oraz komercjalizacja na poziomie 97 proc. to bardzo dobry wynik na trudnym i mocno nasyconym powierzchnią handlową wrocławskim rynku.
W 2018 - kolejnym roku wzrostów rynek dystrybucji materiałów budowlanych osiągnął sprzedaż blisko 50 mld zł. Wartość sprzedaży jest w 50% zrealizowana przez hurtownie, w 44% przez markety budowlane.
Największa polska sieć supermarketów POLOmarket otrzymała od Bisnode Polska prestiżowe wyróżnienie, jakim jest Certyfikat Wiarygodności Biznesowej (CWB) 2020.
Grupa Muszkieterów stale wzmacnia swoją pozycję lidera na rynku przymarketowych stacji paliw i uruchamia kolejne punkty pod szyldem Intermarché. 10 lutego br. został otworzony nowy obiekt zlokalizowany przy sklepie Bricomarché w
Dostawa kosmetyków NIVEA trafiła do Programu SOS Wiosek Dziecięcych w Kraśniku – zarówno do dzieci, objętych opieką zastępczą, jak też z rodzin, biorących udział w profilaktycznym Programie “SOS Rodzinie”.
Nawet najwyższej jakości produkty potrzebują racjonalnego wsparcia w postaci skutecznego merchandisingu, aby sprzedaż utrzymywała się na satysfakcjonującym poziomie. W poniższym materiale przedstawiamy podstawowe zasady odpowie