Wiadomości branżowe

Ergo Hestia ? najlepsza jakość obsługi na rynku

Ergo Hestia ? najlepsza jakość obsługi na rynku
Ergo Hestia została nagrodzona godłem Jakość Obsługi 2010 jako najbardziej przyjazna klientom firma na rynku ubezpieczeniowym.Godło Jakość Obsługi od trzech lat przyznawane jest firmom, które w swojej branży prezentują najwyższy poziom obsługi klienta. Wyboru dokonują konsumenci, głosując za pośrednictwem portalu jakoscobslugi.pl. Oceniają oni: organizację i czas obsługi, cenę i asortyment, wygląd miejsca obsługi, wiedzę, kompetencje oraz zachowanie i wygląd personelu.W rankingu Jakość Obsługi 2010 Ergo Hestia zajęła pierwszą lokatę wśród towarzystw ubezpieczeniowych. To już druga tego typu nagroda dla sopockiego ubezpieczyciela; pierwszy raz otrzymał ją w 2009 roku. 

Ergo Hestia została nagrodzona godłem Jakość Obsługi 2010 jako najbardziej przyjazna klientom firma na rynku ubezpieczeniowym.

Godło Jakość Obsługi od trzech lat przyznawane jest firmom, które w swojej branży prezentują najwyższy poziom obsługi klienta. Wyboru dokonują konsumenci, głosując za pośrednictwem portalu jakoscobslugi.pl. Oceniają oni: organizację i czas obsługi, cenę i asortyment, wygląd miejsca obsługi, wiedzę, kompetencje oraz zachowanie i wygląd personelu.

W rankingu Jakość Obsługi 2010 Ergo Hestia zajęła pierwszą lokatę wśród towarzystw ubezpieczeniowych. To już druga tego typu nagroda dla sopockiego ubezpieczyciela; pierwszy raz otrzymał ją w 2009 roku.

 

Źródło Hestia SA. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  Zagłada Facebooka??

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy