Wiadomości branżowe

ENERGA bohaterem codzienności

ENERGA bohaterem codzienności
Historia Kapitana ENERGA, dostępna na stronie www.bohatercodziennosci.pl, to nieszablonowa forma budowania nowego wizerunku Grupy. Idea postaci nawiązuje do kultowych, komiksowych superbohaterów oraz ich misji w otaczającym świecie.Film zamieszczony na stronie www.bohatercodziennosci.pl to opowiedziane z przymrużeniem oka starcie pozytywnej energii z ciemną stroną mocy, które swój finał znajduje w elektryzującym pojedynku gitarowym. Serwis ma charakter interaktywnej zabawy. Internauci mogą wcielić się w postać Kapitana Energa, modelować jego twarz oraz wysyłać zaproszenie do odwiedzania strony przez znajomych.Bezpośrednią inspiracją do realizacji projektu były filmy o superbohaterach, które w tym roku znalazły się w repertuarach kin. Niezwykle nośny temat, wzbogacony

Historia Kapitana ENERGA, dostępna na stronie www.bohatercodziennosci.pl, to nieszablonowa forma budowania nowego wizerunku Grupy. Idea postaci nawiązuje do kultowych, komiksowych superbohaterów oraz ich misji w otaczającym świecie.

Film zamieszczony na stronie www.bohatercodziennosci.pl to opowiedziane z przymrużeniem oka starcie pozytywnej energii z ciemną stroną mocy, które swój finał znajduje w elektryzującym pojedynku gitarowym. Serwis ma charakter interaktywnej zabawy. Internauci mogą wcielić się w postać Kapitana Energa, modelować jego twarz oraz wysyłać zaproszenie do odwiedzania strony przez znajomych.

Bezpośrednią inspiracją do realizacji projektu były filmy o superbohaterach, które w tym roku znalazły się w repertuarach kin. Niezwykle nośny temat, wzbogacony został o dawkę autoironii i dystansu do własnego wizerunku, co zapewni mu pozytywny odbiór wśród coraz bardziej dojrzałych odbiorców reklam.

– Znalezienie nieszablonowej formy promocji przy budowaniu wspólnej marki, było dla nas dużym wyzwaniem. Staraliśmy się znaleźć rozwiązanie, które z jednej strony odzwierciedlałoby wartości, jakie marka Energa niesie, z drugiej zaś – rodziłoby pozytywne skojarzenia, pokazując Grupę jako innowacyjną, rozwijającą się w harmonii z najlepszymi, światowymi standardami. Zdecydowaliśmy się zatem powołać do życia superbohatera, który – niezauważalnie dla lokatorów – przywraca w domu dobrą energię i zapewnia rodzinie komfort życia –
mówi Ireneusz Kulka, dyrektor marketingu i komunikacji w Energa S.A.

Film wykonany został w technice animacji poklatkowej, która pozwoliła uzyskać niezwykle plastyczny obraz, podkreślić komiksowy charakter projektu oraz uzyskać efekty specjalne (m.in. unoszący się w powietrzu superbohater). W powołaniu do życia Kapitana Energa pomogła agencja interaktywna Cookie. Autorem scenariusza jest Mariusz Kucharczyk, pomysłodawcą antybohatera i autorem zdjęć Tomek Bergmann (fotograf współpracujący m.in. z magazynami Twój Styl i Playboy). Muzykę skomponował i wykonał Mariusz Noskowiak (m.in. Blenders i Astro Punk).

Za planowanie i zakup mediów odpowiada Next Innovation. Internetowa kampania serwisu www.bohatercodziennosci.pl, w głównej mierze oparta na kreacjach video,  rozpocznie się w poniedziałek, 24 listopada.

A to już wiesz?  Spada liczba dzieci umierających przed 5 rokiem życia

Kapitan Energa doceniony na świecie

Projekt Energi, dostępny również pod adresem www.daytodayhero.com, został już doceniony przez międzynarodowe grono ekspertów przyznających wyróżnienia i nagrody „Favourite Website Award” (FWA) i 17 listopada 2008 otrzymał tytuł „site of the day” (SOTD). Redaktorzy, specjaliści PR oraz dziennikarze bardzo wysoko  ocenili wartość artystyczną projektu, jego szatę graficzną, nawigację oraz zawartość. Wraz z innymi wyróżnionymi w ciągu roku serwisami internetowymi, www.daytodayhero.com ubiegać się będzie o tytuł „site of the year” (SOTY).

***

Grupa ENERGA jest jedną czterech polskich grup energetycznych. Głównymi obszarami jej działalności jest wytwarzanie, obrót, dystrybucja i przesył energii elektrycznej. Obsługuje 2,5 mln klientów indywidualnych oraz ponad 300 tys. firm, co daje jej ok. 16-procentowy udział w rynku sprzedaży. Jest operatorem systemu dystrybucyjnego obejmującym swoim zasięgiem obszar o powierzchni 75 tys. km kw.

Źródło Grupa ENERGA. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy