Biznes Handel

Dzielmy się tym, co dobre!

Dzielmy się tym, co dobre!
Federacja Polskich Banków Żywności i Tesco organizują 21. Świąteczną Zbiórkę Żywności. W dniach 1-3 grudnia, klienci sieci będą mieli okazję przyłączyć się do akcji i podzielić tym, co dobre. Tesco, aby wesprzeć najbardziej potrzebujących dołoży 20% wartości zebranych

Data publikacji: 2017-11-29
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dzielmy się tym, co dobre!
Kategoria: BIZNES, Handel

Federacja Polskich Banków Żywności i Tesco organizują 21. Świąteczną Zbiórkę Żywności. W dniach 1-3 grudnia, klienci sieci będą mieli okazję przyłączyć się do akcji i podzielić tym, co dobre. Tesco, aby wesprzeć najbardziej potrzebujących dołoży 20% wartości zebranych produktów.

Dzielmy się tym, co dobre! BIZNES, Handel - Federacja Polskich Banków Żywności i Tesco organizują 21. Świąteczną Zbiórkę Żywności. W dniach 1-3 grudnia, klienci sieci będą mieli okazję przyłączyć się do akcji i podzielić tym, co dobre. Tesco, aby wesprzeć najbardziej potrzebujących dołoży 20% wartości zebranych produktów.

O tej porze roku naszą uwagę skupia świętowanie przy wspólnym stole, zastawionym ulubionymi daniami. Niestety, wiele rodzin nie może pozwolić sobie na przygotowanie nie tylko ulubionych, ale jakichkolwiek potraw. Tesco nie pozostaje obojętne problemom związanym z żywnością i zobowiązuje się wspierać społeczności, w których żyją pracownicy i klienci. Tym samym zachęca do dołączenia do akcji i pomagania potrzebującym.

W Polsce klienci mogą dołączyć do akcji od 1 do 3 grudnia w 217 sklepach sieci Tesco. Aby pomóc potrzebującym spędzić radosne święta, wystarczy włożyć do specjalnych koszty zbiórkowych produkty spożywcze, takie jak mleko o przedłużonej trwałości, cukier, mąkę, olej, konserwy i żywność dla niemowląt. W razie wątpliwości, wolontariusze w sklepach odpowiedzą na wszelkie pytania dotyczące produktów żywnościowych kwalifikujących się do zbiórki.

Po zakończeniu akcji Tesco przekaże Bankom Żywności darowiznę w kwocie 20% całkowitej wartości zebranych produktów. To jedyna sieć sklepów oferująca dodatkowe wsparcie w ramach Świątecznej Zbiórki.

Podczas ubiegłorocznej akcji klienci sieci sklepów Tesco w Polsce przekazali łącznie 101 ton żywności, czyli o 25% więcej niż w 2015 roku. Oznacza to, że do potrzebujących trafiła żywność, pozwalająca przygotować aż 240 476 posiłków.

Podobnie jak we wcześniejszych latach, wszystkie 4 kraje Tesco Europe dołączą do świątecznego zbierania żywności dla potrzebujących. Darowizny będą zbierane we współpracy z lokalnymi bankami żywnościowymi także na Węgrzech, Słowacji oraz w Czechach. W ubiegłym roku w Europie Środkowej w 780 sklepach udało się łącznie zebrać 462 tony żywności, wystarczające na ponad 1,15 miliona posiłków.

A to już wiesz?  Wyniki finansowe GRODNO SA za I-II kwartał roku obrotowego 2015/2016

Marka modowa dostępna w Tesco – F&F po raz drugi wprowadziła do sprzedaży kolekcję świątecznych produktów  „Czapka z sercem”, aby również angażować się we wspieranie pracy Banków Żywności. W tym roku ponownie przekaże równowartość 1 euro ze sprzedaży każdej czapki ze świątecznej kolekcji.

 

 

Tesco Polska zarządza w naszym kraju siecią ponad 400 sklepów, od hipermarketów po małe osiedlowe supermarkety. Łącznie zatrudnia ok. 25 tys. osób i oferuje klientom produkty 3700 polskich dostawców.
Co tydzień sklepy Tesco odwiedza ponad 5 milionów klientów.

Tesco Polska współpracuje z Federacją Polskich Banków Żywności już od 2000 r., włączając się co roku wraz ze swoimi klientami w ogólnopolskie zbiórki żywności. W 2013 r. firma rozpoczęła swój autorski program przekazywania nadwyżek żywności ze sklepów do lokalnych Banków Żywności. Przez pierwsze trzy lata trwania programu, przekazanych zostało 2800 ton żywności.

Federacja Polskich Banków Żywności jest organizacją pożytku publicznego (KRS 0000063599), której misją jest przeciwdziałanie marnowaniu żywności i niedożywieniu w Polsce. Federacja Polskich Banków Żywności zrzesza
32 Banki Żywności działające na terenie całego kraju. Banki Żywności udzielają codziennej, bezpłatnej pomocy żywnościowej blisko 3 500 organizacjom i instytucjom społecznym, za pośrednictwem których trafia ona do 2 000 000 osób najbardziej potrzebujących.

Kontakt do mediów:
Michał Sikora
kierownik ds. komunikacji
Tesco Polska
+ 48 506 001 580
@tescomediapl

 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Dzielmy się tym, co dobre! BIZNES, Handel - Federacja Polskich Banków Żywności i Tesco organizują 21. Świąteczną Zbiórkę Żywności. W dniach 1-3 grudnia, klienci sieci będą mieli okazję przyłączyć się do akcji i podzielić tym, co dobre. Tesco, aby wesprzeć najbardziej potrzebujących dołoży 20% wartości zebranych produktów.
Hashtagi: #BIZNES #Handel

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy