Data publikacji: 2015-05-08
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dwa nowe salony Hobby4Men.com w Warszawie
Kategoria: BIZNES, Handel
Na początku maja otwarto w Warszawie dwa nowe salony firmowe sieci Hobby4Men.com. Punkty należącej do grupy KOLTER marki zlokalizowano w Galerii Mokotów i Centrum Handlowym Arkadia. Sieć, która początkowo prowadziła tylko sprzedaż online, jest już obecna w pięciu galeriach.
Na początku maja otwarto w Warszawie dwa nowe salony firmowe sieci Hobby4Men.com. Punkty należącej do grupy KOLTER marki zlokalizowano w Galerii Mokotów i Centrum Handlowym Arkadia. Sieć, która początkowo prowadziła tylko sprzedaż online, jest już obecna w pięciu galeriach.
Jak tłumaczy Mirosław Klekot, dyrektor generalny grupy KOLTER, rozwój sieci Hobby4Men.com oparto na idei łączenia obecności w galeriach handlowych oraz sprzedaży prowadzonej przez internet.
„Oba kanały sprzedaży, czyli online i offline, w przypadku produktów skierowanych do aktywnych mężczyzn są rozwiązaniem optymalnym – wzajemnie się uzupełniają. W najbliższych miesiącach planujemy kontynuować ekspansję. Priorytetem są dla nas wciąż galerie handlowe zlokalizowane w największych polskich miastach” – mówi Mirosław Klekot.
Aktualnie sieć Hobby4Men.com obecna jest w pięciu galeriach handlowych. Poza dwoma nowymi punktami w stolicy, salony umiejscowione są w Częstochowie, Kielcach oraz we Wrocławiu.
O grupie KOLTER:
Firma KOLTER została założona w 1991 r. Od ponad 20 lat jest liderem sprzedaży hurtowej i detalicznej artykułów strzeleckich oraz obronnych, niewymagających posiadania zezwolenia. W skład grupy wchodzą m.in. sklepy sieci Broń.pl i Hobby4Men.com.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Handel