7 listopada 2013 w warszawskim salonie marki Drzwi i podłogi VOX przy ulicy Aleje Jerozolimskie 185 odbyła się prezentacja nowości dostępnych w dystrybucji firmy, połączona z warsztatami z projektowania wnętrz zapachem. Wydarzenie to dobrze odzwierciedla konsekwentnie realizowaną strategię marki, opierającą się na bliskiej współpracy z architektami i starannym doborze innowacyjnych, wysokiej jakości produktów.
Nowości i innowacje
Zaproszeni architekci i dziennikarze mieli okazję zapoznać się z nowościami w ofercie firm współpracujących z marką Drzwi i podłogi VOX. Zaprezentowano między innymi szeroką ofertę paneli laminowanych Quick-Step, a także innowacyjny system drzwi RONDO marki INTERDOOR, których skrzydło zawsze obraca się w kierunku osoby otwierającej dzięki sposobowi zamykania ruchem przesuwno – obrotowym pod kątem 90 stopni. Oprócz produktów innowacyjnych, marka Drzwi i podłogi VOX systematycznie poszerza swoją ofertę o produkty premium i skierowane do architektów. Zgromadzeni goście mogli zatem zapoznać się z norweskimi podłogami drewnianymi marki BOEN, a także luksusowymi belgijskimi wykładzinami dywanowymi B.I.C: produktem, który pojawił się w ofercie VOX z myślą o projektantach poszukujących nieszablonowych rozwiązań skrojonych na miarę.
Zapachowe inspiracje
Oprócz zapoznania się z nowościami w ofercie produktowej marki Drzwi i podłogi VOX, zgromadzeni goście mogli wziąć udział w warsztatach prowadzonych przez jedynego w Polsce senseliera ? Martę Siembab. Z niezwykle ciekawej prezentacji można było dowiedzieć się między innymi jak podnieść wartość domu dzięki zapachowi, jak przenikają się trendy wnętrzarskie i perfumiarskie, oraz czy można zaprojektować wnętrza 5D.
?Wydarzenie w warszawskim salonie pokazuje kierunek, który obrała marka Drzwi i podłogi VOX. Nasze salony mają być miejscem wzajemnych inspiracji architektów, klientów i nas samych, abyśmy jeszcze lepiej mogli zaspokajać ich potrzeby. Wszystko to w ramach idei By Human Touch promującej współpracę specjalistów z różnych dziedzin i uważne wsłuchiwanie się w indywidualne potrzeby klientów? – podsumowuje Arkadiusz Śmiłowski, Dyrektor Sprzedaży Detalicznej sieci Drzwi i podłogi VOX.