Dzień matki z Perfetti Van Melle
Już w grudniu do wszystkich sklepów TK Maxx trafi wyjątkowa, pełna miłości kolekcja produktów charytatywnych: bombek, skarpetek i toreb zakupowych „Bags for Life”.
Instytut badawczy ABR SESTA uruchomił usługę monitoringu nośników outdoorowych typu billboard oraz ofert witryn sklepowych z wykorzystaniem aplikacji na smartfony TakeTask. Umożliwia ona weryfikację zarówno własnych działań
Sieć handlowa Netto oferuje producentom pieczywa oraz mięsa i wędlin unikalne warunki – przedsiębiorcy, którzy chcą wydzierżawić stoiska w wybranych sklepach przez pierwszy kwartał zapłacą za najem symboliczne 50 złotych
Etykieta to pierwszy kontakt produktu z docelowym Klientem i główny czynnik wyboru konsumenckiego.
Brand New Heaven (BNH), agencja marketingu zintegrowanego i reklamy, przygotowała i realizuje kampanię reklamową „TatoWie: warto znać się na owocach i warzywach”. Kampania ma swoją odsłonę w internecie, radio, w kinach, na
Crispy Natural – marka naturalnych przekąsek z owoców i warzyw, wprowadza do swojego portfolio nowy produkt – suszone chipsy z topinamburu z solą morską.
Ruszyła zimowa edycja loterii ze zdrapką w Żabce! Do wygrania miliony nagród, wśród nich vouchery na zakupy o wartości 1 000 zł.
Europa Centralna już trzeci raz została dostrzeżona w ogłoszonym dzisiaj raporcie „Odpowiedzialny Biznes”, który wskazuje wartościowe projekty z zakresu CSR realizowane w różnych częściach Polski
Od kilkunastu lat obserwujemy dynamiczny rozwój handlu elektronicznego na świecie, szczególnie w Polsce i krajach należących do Unii Europejskiej. Wraz ze wzrostem konkurencyjności, zaostrza się także walka o klienta internetow