Eurocash zawarł umowę inwestycyjną, na podstawie której nabędzie 49% (a docelowo 50%) udziałów w spółce Arhelan prowadzącej ponad 100 sklepów detalicznych w północno-wschodniej Polsce.
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol otrzymała trzy medale w finale Konkursu Good Cheese, który odbył się 21 września 2020 w Lublinie podczas uroczystej Gali Polskiego Kongresu Serowarskiego.
W łódzkim centrum handlowym, należącym do IKEA Centres, pojawiły się nowe popularne marki.
MyShop.mobi, kompleksowa technologia, która łączy potrzeby retailerów i ich klientów, na koniec pierwszego kwartału 2016 roku liczy ponad 250 tysięcy użytkowników i pozyskuje 2 nowych dużych klientów – sieć Sferis oraz ce
Ruszyła zimowa edycja loterii ze zdrapką w Żabce! Do wygrania miliony nagród, wśród nich vouchery na zakupy o wartości 1 000 zł.
Promocja sprzedaży to niezwykle istotny element działań marketingowych. Może nie tylko dostarczyć szybkich i mierzalnych wyników, ale również długofalowo wzmocnić świadomość oraz pozycję marki. Jest tylko jeden warunek �
Od czerwca klienci sieci sklepów Biedronka znajdą na półkach flagowe produkty firmy Brześć.
Na początku maja otwarto w Warszawie dwa nowe salony firmowe sieci Hobby4Men.com. Punkty należącej do grupy KOLTER marki zlokalizowano w Galerii Mokotów i Centrum Handlowym Arkadia. Sieć, która początkowo prowadziła tylko sprze
Wentylatory, cyrkulatory i klimatyzatory – prosty sposób na ochłodzenie