Zamknięcie sklepów w galeriach handlowych, konsumenci nie wychodzący bez potrzeby z domów oraz widmo kryzysu nadciągającego nad Polskę – te wszystkie czynniki negatywnie odbiją się na dynamice sprzedaży detalicznej artykuł
Komputronik, ogólnopolska sieć sprzedaży, konsekwentnie realizuje strategię poszerzania oferowanego asortymentu, rozwijając submarkę Komputronik Home. W jej ramach dostępnych jest kilkanaście tysięcy produktów, uporządkowany
Aż 24% profesjonalnych sprzedawców na eBay w Polsce decyduje się na handel online w branży motoryzacyjnej.
Grupa Muszkieterów kontynuuje rozwijanie usługi zakupów click&collect w sieci supermarketów spożywczych. Od niedawna Intermarché Drive jest dostępne w blisko 50 lokalizacjach, dzięki czemu z rozwiązania mogą korzystać klienc
Pozyskanie leadów sprzedażowych w sektorze B2B to nie lada wyzwanie. Jest jednak sposób, który sprawdzi się w przypadku wielu usług i produktów. Opowiada o nim Aneta Głowala z agencji interaktywnej KERRIS.
Od 30 listopada do 1 grudnia klienci 62 sklepów Intermarché w 14 województwach po raz kolejny będą mogli wspomóc najbardziej potrzebujących podczas Świątecznej Zbiórki Żywności.
Wyjątkowy Prezent - pierwsza i największa w Polsce firma oferująca prezenty w formie przeżyć – świętuje w tym roku 10-lecie swojej działalności.
Dropshipping jest bardzo efektywnym i nowoczesnym sposobem sprzedaży przez internet, który polega na przeniesieniu całego procesu logistycznego na hurtownię. Dzięki temu właściciel sklepu oszczędza czas, który może przeznaczy
W Avenidzie został otwarty pierwszy w Poznaniu sklep Action.
Wśród produktów kosmetycznych dostępnych na rynku jest jedna kategoria, która zdecydowanie zasługuje na miano najchętniej wybieranej przez konsumentki. To ulubieńcy dermatologów, pogromcy niedoskonałości, specjaliści od zad