Data publikacji: 2019-06-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: #ZamiastZaMiasto powraca! Druga odsłona cyklu wakacyjnych spotkań w Placu UniiKategoria: BIZNES, HandelWielkimi krokami zbliża się druga edycja akcji #ZamiastZaM
Data publikacji: 2017-10-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marka Jan Niezbędny wyróżniona w badaniu "Ulubiona Marka Polaków/Polek 2017"Kategoria: BIZNES, HandelJan Niezbędny to marka ciesząca się dużym uzna
Data publikacji: 2015-09-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Prawie połowa internautów nie ufa e-sklepomKategoria: BIZNES, HandelWedług ostatniego raportu Gemiusa 46 proc. polskich internautów nie robi zakupów w sklepach
Data publikacji: 2020-11-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marketingowy OSKAR trafił do ŻabkiKategoria: BIZNES, HandelŻabka Polska otrzymała prestiżową nagrodę Grand Prix Effie Awards 2020 za kampanię „Żabka – m
Data publikacji: 2020-10-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ponad 80 proc. Polaków materiały do remontu i wyposażenia wnętrz kupuje onlineKategoria: BIZNES, HandelDekoracje, oświetlenie i farby to najczęściej kupowane
Data publikacji: 2013-06-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowoczesne technologie w łazience – powłoka DP activeKategoria: BIZNES, HandelAquaform ma w swojej ofercie kabiny prysznicowe oraz parawany nawannowe ze specjaln
Data publikacji: 2020-07-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Logistyka zawsze w drodze do solidarnego biznesuKategoria: BIZNES, HandelPandemia koronawirusa pokazała konsumentom, jak ważne są działania branży logistycznej
Data publikacji: 2017-04-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Premiera Reserved w HamburguKategoria: BIZNES, HandelFirma LPP, właściciel marki Reserved, otworzył swój siedemnasty salon w Niemczech. Kolejny sklep flagowy pow
Data publikacji: 2020-09-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak być skutecznym sprzedawcą w trudnych czasach?Kategoria: BIZNES, HandelTen rok mocno daje się we znaki polskim przedsiębiorcom, zmuszając ich do zastosowania
Data publikacji: 2014-04-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Przyciągnąć konsumenta w trzy sekundyKategoria: BIZNES, HandelTrzy sekundy – tylko tyle czasu mają producenci słodyczy i wyrobów cukierniczych na przekonanie