Data publikacji: 2020-05-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Opłaciła się inwestycja w kanał on-lineKategoria: BIZNES, HandelSzybki rozwój e-commerce potwierdza internetowa drogeria oraz dystrybutor artykułów dla dzieci
Data publikacji: 2020-05-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Badanie PMR – Wpływ koronawirusa na sektor handlu w PolsceKategoria: BIZNES, Handel52% badanych firm z sektora Retail funkcjonuje aktualnie bez ograniczeń, d
Data publikacji: 2018-06-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Piłkarskie szaleństwo w zakupach onlineKategoria: BIZNES, HandelFani piłki nożnej w Polsce i w Europie intensywnie przygotowują się do piłkarskiego święta.
Data publikacji: 2018-06-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Codzienne innowacje od Jana NiezbędnegoKategoria: BIZNES, HandelJan Niezbędny wprowadza na rynek kolejne innowacyjne rozwiązanie. Tym razem jest to folia z papier
Data publikacji: 2014-06-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: SEMSTORM monitoruje produkty w wyszukiwarkachKategoria: BIZNES, HandelPolski rynek e-commerce obejmuje ponad 20 tys. sklepów działających w sieci i korzystającyc
Data publikacji: 2018-09-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ocet w roli głównej. Sezon na marynatyKategoria: BIZNES, HandelJesień zbliża się nieubłaganie, a to oznacza też szczyt sezonu na domowe marynaty. W tym czasie
Data publikacji: 2020-03-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Niepewna przyszłość handlowcówKategoria: BIZNES, HandelOd lutego 2020 roku zadłużenie branży handlowej wzrosło o 130 mln złotych i wynosi już ponad 2 mld z
Data publikacji: 2020-01-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Linia Collection Wawel – słodycze na wyjątkowe okazjeKategoria: BIZNES, HandelLinia Collection Wawel – słodycze na wyjątkowe okazjeKażdy uwielbia
Data publikacji: 2019-06-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: #ZamiastZaMiasto powraca! Druga odsłona cyklu wakacyjnych spotkań w Placu UniiKategoria: BIZNES, HandelWielkimi krokami zbliża się druga edycja akcji #ZamiastZaM
Data publikacji: 2017-10-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Skuteczna telesprzedaż tkwi w sile zespołuKategoria: BIZNES, HandelDziś wielu potencjalnych klientów nie chce już rozmawiać z telemarketerami. Skuteczna sprzed