Data publikacji: 2017-01-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kredą po tablicy, czyli komunikacja na potykaczuKategoria: BIZNES, Handel"Nie mamy wi-fi. Porozmawiajcie ze sobą" to hasło z potykaczy i tablic kredowyc
Data publikacji: 2016-04-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sieć Sferis i Centrum Modo stawiają na MyShop.mobiKategoria: BIZNES, HandelMyShop.mobi, kompleksowa technologia, która łączy potrzeby retailerów i ich klientó
Data publikacji: 2017-08-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ARC Rynek i Opinia: Programy lojalnościowe zyskują w małych miastach i na wsiachKategoria: BIZNES, HandelZ Monitora Programów Lojalnościowych ARC Rynek i Opinia
Data publikacji: 2016-06-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wynajmujący vs. najemcy – sporne klauzule w umowach najmu w centrach handlowychKategoria: BIZNES, HandelKancelaria Galt we współpracy z Polską Radą Centr�
Data publikacji: 2014-10-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zintegrowany performance marketing – nowa usługa w PolsceKategoria: BIZNES, HandelPerformance marketing (marketing efektywnościowy) jest jedną z najbardziej op�
Data publikacji: 2021-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rekordowy obrót Notino: ponad 560 milionów Euro w 2020 rokuKategoria: Handel, BIZNESNotino zakończyło 2020 rok z rekordowym obrotem na poziomie ponad 560 milion�
Data publikacji: 2018-12-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zaparkuj na Święta w Porcie Łódź!Kategoria: BIZNES, HandelPrzedświąteczny okres nierozłącznie wiążę się z zakupami. Prezenty dla bliskich, dekoracje św
Data publikacji: 2019-09-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Obuwie polskich marek Wojas i BARTEK w sieci DEICHMANNKategoria: BIZNES, HandelJuż tej jesieni specjalnie stworzone dla DEICHMANN kolekcje butów Wojas i BARTEK bę
Data publikacji: 2015-03-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: VIII Targi eHandlu – święto internetowych sprzedawców w stolicy WielkopolskiKategoria: BIZNES, HandelNajwiększe w Polsce targi dla wszystkich sprzedającyc
Data publikacji: 2018-09-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ARC Rynek i Opinia: Które formy promocji zyskują a które tracą?Kategoria: BIZNES, HandelNajpopularniejszą formą promocji jest obniżka ceny produkty czy usług