Data publikacji: 2019-02-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Oświetlenie sklepowe 2018 – technologie, podsumowania, prognozyKategoria: BIZNES, HandelOstatni czas przyniósł wzrost inwestycji w oświetlenie sklepowe. Op
Data publikacji: 2020-04-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Galeria i Dom Mody Klif: wsparcie najemców i sąsiedztwa wzmacnia więzi z markąKategoria: BIZNES, HandelZamknięcie części sklepów w galeriach handlowych nie p
Data publikacji: 2017-09-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Vistula Group S.A. i W.KRUK S.A. z nowym systemem e-commerce od i-systemsKategoria: BIZNES, HandelW związku z dynamicznym rozwojem Vistula Group S.A. sukcesywnie r
Data publikacji: 2018-11-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Interes sezonowy – nie tylko latem. 4 kroki do sukcesuKategoria: BIZNES, HandelZimniejsze dni coraz bardziej przybliżają nas do ferii i urlopów zimowych. Okazuj
Data publikacji: 2016-11-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Intermarche z Galerią Zaspa kolejne 10 latKategoria: BIZNES, HandelSieć spożywcza Intermarché przedłużyła na kolejny okres umowę najmu dla swojego sklepu w n
Data publikacji: 2015-03-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Agencja 4FRAME dla sieci MILAKategoria: BIZNES, Handel4FRAME Shopper Marketing & Communication odpowiada za komunikację ATL sieci supermarketów MILA. Agencja
Data publikacji: 2016-02-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Termometry iGrill w ofercie DYNAMIC Centrum GrillaKategoria: BIZNES, HandelDo stałej oferty firmy DYNAMIC Centrum Grilla trafiły cyfrowe termometry do mięsa wiod�
Data publikacji: 2021-03-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dzień Kobiet w Centrum KoronaKategoria: Handel, BIZNESW dniach 5-6 marca z okazji Dnia Kobiet Centrum Korona zaprasza na wyjątkową wystawę, podczas której zapre
Data publikacji: 2017-02-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Netto: problem marnowania żywności dotyczy całej branży spożywczejKategoria: BIZNES, HandelW Polsce marnuje się 9 milionów ton żywności rocznie . Netto będ
Data publikacji: 2019-10-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Różnice pokoleniowe wśród klientów – jak duże znaczenie mają dla sklepów?Kategoria: BIZNES, HandelPoszczególne grupy wiekowe różnią się preferencjami