Data publikacji: 2018-08-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowa odsłona salonu CCC w Pasażu Tesco w KrakowieKategoria: BIZNES, HandelNowa odsłona salonu CCC w Pasażu Tesco w Krakowie28 sierpnia 2018 r. marka CCC otworz
Data publikacji: 2020-07-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: PSH Lewiatan stawia na rozwój marki własnejKategoria: BIZNES, HandelRozwój portfolio marki własnej to jeden z priorytetów strategii rozwoju Polskiej Sieci Handl
Data publikacji: 2019-12-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Magnolia Park poszerza ofertęKategoria: BIZNES, HandelKazar Studio dołączyło do oferty największego centrum handlowego na Dolnym Śląsku. To nowa marka w portf
Data publikacji: 2020-12-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 5-krotne przyspieszenie pakowania – to możliwe!Kategoria: BIZNES, HandelOśrodek badawczy PMR Market Experts przewiduje, że rynek e-commerce w 2020 roku w Po
Data publikacji: 2019-10-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Grupa POLOmarket poszerza zdrową półkęKategoria: BIZNES, HandelNajwiększa polska sieć supermarketów wchodząca w skład Grupy POLOmarket poszerza ofertę prod
Data publikacji: 2020-03-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Hala Gwardii zawiesza tymczasowo działalność, jednak z myślą o swoich klientachKategoria: BIZNES, HandelW trosce o zdrowie i bezpieczeństwo klientów i najemc�
Data publikacji: 2019-10-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czy wiemy, czego chcemy? O UX w wyszukiwarkach w e-sklepachKategoria: BIZNES, HandelWizyta użytkownika korzystającego z wyszukiwarki to 2-3 razy wyższa szansa kon
Data publikacji: 2019-12-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Carrefour wchodzi na Allegro – e-zakupy w Supermarkecie będą jeszcze łatwiejszeKategoria: BIZNES, HandelCarrefour Polska pojawi się 8 grudnia 2019 na Alleg
Data publikacji: 2019-02-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pierwszy salon Picky Pica w Polsce w Galerii KrakowskiejKategoria: BIZNES, HandelDo grona najemców Galerii Krakowskiej dołączyła marka jubilerska Picky Pica.Do
Data publikacji: 2014-04-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Przyciągnąć konsumenta w trzy sekundyKategoria: BIZNES, HandelTrzy sekundy – tylko tyle czasu mają producenci słodyczy i wyrobów cukierniczych na przekonanie