Data publikacji: 2020-08-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Lewiatan promuje lokalność i polskie produktyKategoria: BIZNES, HandelLewiatan rusza z kampanią „Wybieram lokalne”. Największa w Polsce sieć franczyzowa chc
Data publikacji: 2017-08-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: PEPCO powraca do Galerii ZaspaKategoria: BIZNES, HandelPortfolio najemców gdańskiej Galerii Zaspa powiększa się o sklep PEPCO. Firma wynajęła 460 mkw. powierzc
Data publikacji: 2017-09-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marka eksportowa firmy Brześć na targach yummex w DubajuKategoria: BIZNES, HandelZPC Brześć, producent słodyczy i przekąsek, takich jak słomka czy groszek pty
Data publikacji: 2021-03-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Primavera Parfum wchodzi na AmazonKategoria: Handel, BIZNESPrimavera Parfum rozwija swoją ofertę handlową poprzez rozbudowę kanałów sprzedaży internetowej. Sp
Data publikacji: 2020-03-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Płatności bezgotówkowe podnoszą zadowolenie klienta z obsługiKategoria: BIZNES, HandelPodstawowym wyzwaniem technologicznym dla sprzedawców jest sposób, w jak
Data publikacji: 2017-05-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 5 produktów firmy NESTLÉ wyróżnione tytułem „Hit Handlu 2017”Kategoria: BIZNES, Handel5 produktów firmy NESTLÉ wyróżnione tytułem „Hit Handlu 2017”
Data publikacji: 2019-04-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Romet rośnie eksportowoKategoria: BIZNES, HandelGrupa Arkus & Romet – największy producent i lider sprzedaży rowerów w Polsce, należący do grona najwię
Data publikacji: 2016-06-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Gdzie i dlaczego najchętniej kupują Polacy?Kategoria: BIZNES, HandelRaport pt. "Sieci handlowe oczami Polaków" przygotowany przez zespół Procontent Co
Data publikacji: 2020-10-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Żabka Polska testuje gospodarkę o obiegu zamkniętym dla marki własnejKategoria: BIZNES, HandelSieć Żabka, jako pierwsza firma w Polsce, zachęca klientów i fr
Data publikacji: 2020-06-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Wino Chefa” – nowy strategiczny projekt JNT Group i Michela MoranaKategoria: BIZNES, HandelJNT Group wprowadza na rynek „Wino Chefa”, czyli nowy strategic