Data publikacji: 2019-10-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Różne oblicza światła w handlu – case studyKategoria: BIZNES, HandelRola światła w branży retail wykracza dziś daleko poza oświetlenie pomieszczeń. Dzię
Data publikacji: 2020-10-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Podwójny triumf TIM-u w konkursach Izby Gospodarki ElektronicznejKategoria: BIZNES, HandelTIM zdobył nagrody w konkursach e-Commerce Polska awards 2020 i Dyrektor
Data publikacji: 2020-12-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Port Łódź z nową markąKategoria: BIZNES, HandelDo grona najemców Portu Łódź dołączył kolejny salon jubilerski. Ofertę Centrum uzupełniła rdzennie łó
Data publikacji: 2021-03-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowe trendy e-commerceKategoria: Handel, BIZNESJuż 73% Polaków deklaruje, że robi zakupy w Internecie, dlatego wiele firm podjęło decyzję o rozszerzeniu dział
Data publikacji: 2020-09-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Coś słodkiego i coś mlecznego – Wawel z kampanią czekoladKategoria: BIZNES, HandelWawel rusza z jesiennym wsparciem kategorii czekoladWawel rusza z jesiennym
Data publikacji: 2015-11-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polacy kupują kawę prawie najtaniej w EuropieKategoria: BIZNES, HandelPod względem ceny detalicznej, jaką konsument płaci za kupowaną kawę, Polska zajmuje trz
Data publikacji: 2017-01-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kredą po tablicy, czyli komunikacja na potykaczuKategoria: BIZNES, Handel"Nie mamy wi-fi. Porozmawiajcie ze sobą" to hasło z potykaczy i tablic kredowyc
Data publikacji: 2016-05-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Alvydas Šustikas przejmie MAXIMA GRUPĖ jako prezes zarząduKategoria: BIZNES, HandelZ dniem 21 maja Alvydas Šustikas przejmie funkcję prezesa zarządu – dy
Data publikacji: 2020-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Więcej słodyczy z Ameryki i Azji na stacjach paliwKategoria: BIZNES, HandelStacje benzynowe zwiększają asortyment w kategorii słodyczy. W ofercie pojawią się
Data publikacji: 2017-11-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Black Friday – jak zwiększyć zyski z zakupowego szaleństwa?Kategoria: BIZNES, HandelWielkimi krokami zbliża się Black Friday, czyli dzień wielkich promocji,