Data publikacji: 2016-03-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: NEONET zbadał preferencje klientówKategoria: BIZNES, HandelObsługa, lokalizacja i ceny – to elementy, na które najczęściej zwracają uwagę klienci sklepów
Data publikacji: 2019-10-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rynek sprzedaży internetowej w Polsce dojrzewaKategoria: BIZNES, HandelZdecydowana większość dużych sieci detalicznych posiada już swoje sklepy internetowe, a
Data publikacji: 2019-08-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Woda Nestlé Pure Life wyróżniona przez konsumentówKategoria: BIZNES, HandelNestlé Pure Life zdobyła nagrodę Premium Brand 2019 w konsumenckim badaniu reputacj
Data publikacji: 2014-11-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Małpka Express wprowadziła usługę CashbackKategoria: BIZNES, HandelOd początku listopada, klienci ogólnopolskiej sieci sklepów Małpka Express mogą skorzysta
Data publikacji: 2018-09-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Konsumenci chętniej sięgają po produkty funkcjonalneKategoria: BIZNES, HandelWybierając produkty spożywcze, coraz częściej zwracamy uwagę już nie tylko na i
Data publikacji: 2020-08-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Muszkieterowie rozwijają sieć Bricomarché i otwierają 168. sklepKategoria: BIZNES, HandelGrupa Muszkieterów kontynuuje rozwój sieci typu „dom i ogród” –
Data publikacji: 2018-07-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Etyka szansą na zachowanie różnorodnościKategoria: BIZNES, HandelEtyka szansą na zachowanie różnorodności handluEtyczność to nic innego, jak postępowani
Data publikacji: 2014-08-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Etykiety na produktach mają znaczenie!Kategoria: BIZNES, HandelKlienci z reguły szybko wybierają produkt, nie zwracając uwagi na jego etykietę i zawarte tam inf
Data publikacji: 2015-01-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Brześć po raz kolejny na targach ISM w KoloniiKategoria: BIZNES, HandelTrzeci rok z rzędu firma Brześć zaprezentuje swoje wyroby na prestiżowych targach branż
Data publikacji: 2019-10-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rozmowa z ekspertami – Rozwój kanałów sprzedaży na przestrzeni 25 latKategoria: BIZNES, HandelPopularyzacja e-commerce uczyniła Polskę ważnym punktem na