Data publikacji: 2020-11-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Grupa Eurocash ze wzrostem przychodów i zysków w trzecim kwartale 2020 r.Kategoria: BIZNES, HandelPrzychody Grupy Eurocash w trzecim kwartale 2020 r. przekroczyły
Data publikacji: 2017-11-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: wózek bliźniaczy Indigo DUO 2w1 w kolorze Pure Ice marki Indigo Pico BabyKategoria: BIZNES, HandelPodwójna radość? Podwójny wózek! NOWOŚĆ!!! Wielofunkcyjny
Data publikacji: 2019-12-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dynamika rynku produktów dla dzieci przyspieszy w 2019 r.Kategoria: BIZNES, HandelPo słabszym 2018 r. dynamika rynku produktów dla dzieci powinna znowu przyspiesz
Data publikacji: 2020-12-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Na Święta Milka ponownie inspiruje do obdarowania tych, którzy dzielą sercemKategoria: BIZNES, HandelŚwięta to wyjątkowy czas dla nas wszystkich. To właśnie
Data publikacji: 2015-09-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Prawie połowa internautów nie ufa e-sklepomKategoria: BIZNES, HandelWedług ostatniego raportu Gemiusa 46 proc. polskich internautów nie robi zakupów w sklepach
Data publikacji: 2017-04-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Quick Park w Mysłowicach z salonem Vision ExpressKategoria: BIZNES, HandelVision Express – lider branży optycznej w Polsce uruchomi w galerii Quick Park swó
Data publikacji: 2018-06-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ID Logistics podsumowuje 10 lat w Polsce i przedstawia plany rozwojuKategoria: BIZNES, HandelGrupa ID Logistics obchodzi ważną rocznicę – 10 lat działalno�
Data publikacji: 2019-01-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wpływ zakazu handlu na rynek delivery w 2019 rokuKategoria: BIZNES, HandelW 2019 roku sklepy będą otwarte tylko w 15 niedziel, o 14 mniej niż w roku 2018. Jak wp
Data publikacji: 2020-07-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: NOWY KONCEPT SUPERMARKETU INTERMARCHÉ – POWERKategoria: BIZNES, HandelZmieniony układ sklepu, poszerzona gama produktów świeżych, bio, fit i dań gotowych, d�
Data publikacji: 2020-12-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: "Nie marnuj. Żywność traktuj z szacunkiem" – kampania edukacyjna IntermarchéKategoria: BIZNES, HandelNa przełomie października i listopada Musz