Data publikacji: 2017-02-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Netto: problem marnowania żywności dotyczy całej branży spożywczejKategoria: BIZNES, HandelW Polsce marnuje się 9 milionów ton żywności rocznie . Netto będ
Data publikacji: 2019-12-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Siedem kroków, aby w Święta podwoić nie tylko radość, ale i zyskiKategoria: BIZNES, HandelPrzed rozpoczęciem świątecznej gorączki zakupowej, PayPal dzieli
Data publikacji: 2020-06-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowość od Wawelu – czekolada tylko z trzech składnikówKategoria: BIZNES, HandelNa rynku debiutuje Czekolada Gorzka Wawel z Kamerunu z 74% zawartością ziaren
Data publikacji: 2020-12-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pandemia a rynek B2B w 2020 roku: digitalizacja i skracanie łańcuchów dostawKategoria: BIZNES, HandelPandemia koronawirusa zachwiała światową gospodarką, ale
Data publikacji: 2019-09-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Topowe marki w nowo otwartym koncepcie Yellow Brands w Placu Unii!Kategoria: BIZNES, HandelWe wrześniu do grona najemców centrum handlowego Plac Unii dołączył o
Data publikacji: 2020-12-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Żabka największą siecią handlową z opcją click&collectKategoria: BIZNES, HandelOd teraz każdy, siedząc w domu, będzie mógł zrobić zakupy w sklepie �
Data publikacji: 2017-01-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Port Łódź z ekologicznym certyfikatem BREEAM In-UseKategoria: BIZNES, HandelPort Łódź, należący do IKEA Centres Polska, został wyróżniony w procesie certy
Data publikacji: 2018-09-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Regionalne produkty w Blue CityKategoria: BIZNES, HandelJak co miesiąc lokalni wytwórcy żywności zapraszają do poznania swoich produktów. Od 12 do 16 września
Data publikacji: 2016-11-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: SEGRO: Dynamiczny rozwój e-commerce wymaga rozwiązań „szytych na miarę”Kategoria: BIZNES, HandelKomentarz ekspercki SEGRO na temat znaczenia efektywnych rozw
Data publikacji: 2019-10-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Różnice pokoleniowe wśród klientów – jak duże znaczenie mają dla sklepów?Kategoria: BIZNES, HandelPoszczególne grupy wiekowe różnią się preferencjami