Data publikacji: 2015-06-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sposób na zainteresowanie marką? Akcje in outKategoria: BIZNES, HandelPróby zaistnienia w świadomości konsumenta, a także zapamiętanie przez niego danej marki
Data publikacji: 2020-02-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowe rozwiązania technologiczne i rozwój oferty handlowej – podsumowanie 2019 r.Kategoria: BIZNES, HandelW 2019 roku Plac Unii City Shopping wprowadził kilka is
Data publikacji: 2016-04-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sieć TXM textilmarket wchodzi do kolejnych rumuńskich miastKategoria: BIZNES, HandelW kwietniu br. na rynku rumuńskim zostały otwarte 2 nowe placówki sieci dysk
Data publikacji: 2020-11-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marketingowy OSKAR trafił do ŻabkiKategoria: BIZNES, HandelŻabka Polska otrzymała prestiżową nagrodę Grand Prix Effie Awards 2020 za kampanię „Żabka – m
Data publikacji: 2019-10-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czekolady Premium marki Wawel z certyfikatem UTZKategoria: BIZNES, HandelCzekolady Premium marki Wawel z certyfikatem UTZMarka Wawel pozyskała certyfikat UTZ dla
Data publikacji: 2017-12-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pociąg do kawy – COSTA COFFEE otwiera dwa nowe lokale w Centrum WarszawyKategoria: BIZNES, HandelCOSTA COFFEE otworzyła dwie nowe kawiarnie w Warszawie.W samym
Data publikacji: 2020-10-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Żabka Polska testuje gospodarkę o obiegu zamkniętym dla marki własnejKategoria: BIZNES, HandelSieć Żabka, jako pierwsza firma w Polsce, zachęca klientów i fr
Data publikacji: 2016-06-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Komputronik ponownie Liderem JakościKategoria: BIZNES, HandelKomputronik już trzeci raz z rzędu otrzymał w ogólnopolskim badaniu KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI 2016
Data publikacji: 2016-05-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pierwszy salon Komputronik w ŁukowieKategoria: BIZNES, Handel14 maja w Łukowie rozpocznie działalność pierwszy salon Komputronik, ogólnopolskiej sieci sprzeda�
Data publikacji: 2018-09-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ARC Rynek i Opinia: Które formy promocji zyskują a które tracą?Kategoria: BIZNES, HandelNajpopularniejszą formą promocji jest obniżka ceny produkty czy usług