Data publikacji: 2017-10-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Mall.pl z nową strategią i zmianami personalnymiKategoria: BIZNES, HandelMall.pl, jeden z najważniejszych liderów e-commerce w Polsce będący częścią między
Data publikacji: 2018-11-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Black Friday rozpoczyna gorący okres w logistyce. Jak poradzić sobie w okresieKategoria: BIZNES, Handel•21 listopada rozpoczyna się sezon zakupowy, najbardziej
Data publikacji: 2020-09-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wola Park wzbogaca ofertę – do grona najemców dołączył LUX MEDKategoria: BIZNES, HandelOd września warszawiacy mogą skorzystać z oferty Grupy LUX MED w Wol
Data publikacji: 2017-11-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: eBay wprowadza w Polsce „Okazje”Kategoria: BIZNES, HandelW przeddzień Czarnego Piątku eBay uruchamia na polskim rynku program „Okazje”, w ramach którego l
Data publikacji: 2019-06-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: #ZamiastZaMiasto powraca! Druga odsłona cyklu wakacyjnych spotkań w Placu UniiKategoria: BIZNES, HandelWielkimi krokami zbliża się druga edycja akcji #ZamiastZaM
Data publikacji: 2017-10-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Skuteczna telesprzedaż tkwi w sile zespołuKategoria: BIZNES, HandelDziś wielu potencjalnych klientów nie chce już rozmawiać z telemarketerami. Skuteczna sprzed
Data publikacji: 2014-09-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sieci handlowe zmieniają strategię i coraz ostrzej walczą o konsumentów!Kategoria: BIZNES, HandelSieci handlowe zmieniają strategię marketingową, oferując ko
Data publikacji: 2016-11-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ulubione marki dzieci czyli zwycięzcy Kids’ WOW! Awards w Polsce.Kategoria: BIZNES, HandelCo dzieci chciałyby dostać na gwiazdkę? Jakie marki odzieżowe czy za
Data publikacji: 2016-10-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: TIM.pl nominowany do jednej z najważniejszych nagród polskiej branży e-commerceKategoria: BIZNES, HandelE-sklep TIM SA zdobył nominację w kategorii „Innowacja
Data publikacji: 2019-10-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czy wiemy, czego chcemy? O UX w wyszukiwarkach w e-sklepachKategoria: BIZNES, HandelWizyta użytkownika korzystającego z wyszukiwarki to 2-3 razy wyższa szansa kon