Data publikacji: 2020-12-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: "Nie marnuj. Żywność traktuj z szacunkiem" – kampania edukacyjna IntermarchéKategoria: BIZNES, HandelNa przełomie października i listopada Musz
Data publikacji: 2017-09-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: NOWOŚĆ!!! Wózek dziecięcy Indigo Isabel Haft tattoo grafito 2w1Kategoria: BIZNES, HandelWózek Isabel Haft tattoo grafito 2w1 to nowość w ofercie marki INDIGO.
Data publikacji: 2019-08-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sztuczna inteligencja wkracza do sklepówKategoria: BIZNES, HandelReklamy dostosowane do upodobań, czy haseł wypisywanych do wyszukiwarki to tylko niektóre dowody
Data publikacji: 2013-06-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowoczesne technologie w łazience – powłoka DP activeKategoria: BIZNES, HandelAquaform ma w swojej ofercie kabiny prysznicowe oraz parawany nawannowe ze specjaln
Data publikacji: 2016-05-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zupełnie nowy TATUUM w Wola ParkuKategoria: BIZNES, HandelNowoczesny design, staranne wykończenie, nawiązanie do natury – w Wola Parku otworzył się salon TATU
Data publikacji: 2020-07-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zmieniające kolor kubki w ofercie Starbucks PolskaKategoria: BIZNES, HandelTego lata w ofercie Starbucks Polska pojawiły się długo wyczekiwane nowości, m.in. li
Data publikacji: 2020-06-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak zadbać o klienta w sklepie po pandemii?Kategoria: BIZNES, HandelDostępność towaru na półkach, handel wielokanałowy i nowe technologie to klucz do sukcesu
Data publikacji: 2015-12-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowy MarcPol na warszawskim Bemowie. Polska sieć handlowa zmienia logo i wyglądKategoria: BIZNES, Handel16 grudnia br. przy ul. Morcinka 3b ruszył nowy sklep Marc
Data publikacji: 2014-08-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czy Tajwan będzie szansą dla polskich firm?Kategoria: BIZNES, HandelInformacje biznesowe są niezbędną częścią sukcesu w eksporcie. Ich niewykorzystywanie jes
Data publikacji: 2019-10-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Różnice pokoleniowe wśród klientów – jak duże znaczenie mają dla sklepów?Kategoria: BIZNES, HandelPoszczególne grupy wiekowe różnią się preferencjami