Data publikacji: 2020-01-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Na dobry nastrój tylko Przysmak Studencki od Wawel!Kategoria: BIZNES, HandelMarka Wawel wprowadziła w ostatnim czasie do swojego portfolio zupełną nowość -pysz
Data publikacji: 2017-10-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Produkty Marwit teraz także na stacjach OrlenKategoria: BIZNES, HandelProdukty Marwit oraz marek Ogrody Natury i Oskoła pojawią się na stacjach PKN Orlen w niema
Data publikacji: 2017-02-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dyrektor Generalny Blue City laureatem nagrody Europaproperty CEE Retail AwardKategoria: BIZNES, HandelYoram Reshef, Dyrektor Generalny Blue City, został po raz kol
Data publikacji: 2017-10-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marka Jan Niezbędny wyróżniona w badaniu "Ulubiona Marka Polaków/Polek 2017"Kategoria: BIZNES, HandelJan Niezbędny to marka ciesząca się dużym uzna
Data publikacji: 2020-12-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowa gospodarka tworzywami sztucznymi w FHCSKategoria: BIZNES, HandelFreudenberg Home and Cleaning Solutions (FHCS), właściciel marki Vileda, ogłosił że jest sy
Data publikacji: 2015-12-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowy MarcPol na warszawskim Bemowie. Polska sieć handlowa zmienia logo i wyglądKategoria: BIZNES, Handel16 grudnia br. przy ul. Morcinka 3b ruszył nowy sklep Marc
Data publikacji: 2017-06-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kampania Albedo dla Schauma Nature MomentsKategoria: BIZNES, HandelJak namówić konsumenta, aby sięgnął po nowy produkt? Zorganizować promocję sprzedażowo –
Data publikacji: 2019-12-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Take&GO otwiera kolejny sklep bezobsługowy i staje się siecią handlowąKategoria: BIZNES, HandelSieć Take&GO otworzyła przy ulicy Katowickiej w Poznan
Data publikacji: 2020-12-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Znaczenie last mile – e-logistyka w 2020 i 2021 rokuKategoria: BIZNES, HandelOstatnia mila to jedna z najważniejszych faz procesu realizacji zamówienia interneto
Data publikacji: 2020-05-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rynek detaliczny odzieży i obuwia w Europie Środkowej wzrósł o 10% w 2019 r.Kategoria: BIZNES, HandelRynek handlu detalicznego odzieżą i obuwiem w pięciu kraj