Data publikacji: 2019-02-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Roivenue usprawni działania e-commerce w Polsce i na innych nowych rynkachKategoria: BIZNES, HandelRoivenue, firma oferująca platformę, a także inne narzędzia d
Data publikacji: 2020-03-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Główne obawy Polaków: dalszy wzrost cen żywności i możliwość zachorowania kogośKategoria: BIZNES, HandelAż 84 proc. Polaków twierdzi, że odczuwa skutki p
Data publikacji: 2020-11-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Badanie – jak zachowują się polscy konsumenci kupując online?Kategoria: BIZNES, HandelPolscy klienci szacują, że w tym roku 62% ich interakcji z firmami o
Data publikacji: 2018-06-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ID Logistics podsumowuje 10 lat w Polsce i przedstawia plany rozwojuKategoria: BIZNES, HandelGrupa ID Logistics obchodzi ważną rocznicę – 10 lat działalno�
Data publikacji: 2015-04-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Słomka ptysiowa Brześcia w BiedronceKategoria: BIZNES, HandelOd 7 maja we wszystkich sklepach sieci Biedronka na terenie całego kraju pojawi się słomka ptysiowa
Data publikacji: 2017-04-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rynek dystrybucji materiałów budowlanych wzrósł ponad 7% i jest wart 42mld złKategoria: BIZNES, HandelIBP Research diagnozuje, że rynek dystrybucji materiałó
Data publikacji: 2016-04-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Stały klient wydaje w e-sklepie do 5 razy więcej niż nowyKategoria: BIZNES, HandelZdobywanie nowych klientów w e-commerce jest podstawą rozwoju. Nie wolno zapom
Data publikacji: 2015-07-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dziecko w zaczarowanym ogrodzie PraktikeraKategoria: BIZNES, HandelPełen pięknych kwiatów i krzewów, z wygodnymi meblami oraz wyodrębnionym miejscem do grillowa
Data publikacji: 2013-11-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Impulsowe wydatki internetowe Sprawdziliśmy zachowania polskich e-konsumentówKategoria: BIZNES, HandelKupowanie pod wpływem impulsu w internecie staje się coraz
Data publikacji: 2020-11-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czy w dyskontach klienci nie kradną?Kategoria: BIZNES, HandelW sklepach dyskontowych praktycznie nie ma zabezpieczeń. Czyżby konsumenci przekraczający ich próg